ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
עלייה בחשיפה לאתרי האינטרנט הגדולים 
 
 פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה. כוכבי הסקר העיקריים   
 
עידו רוזנטל

אתר וואלה ממשיך להוביל בשיעור החשיפה, כשאחריו נמצאים מנוע החיפוש גוגל ואתר נענע; כך על פי סקר TIM של חברת TNSטלסקר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת TNS טלסקר פרסמה היום את סקר TIM, שבודק חשיפה לאתרי אינטרנט שונים. מהנתונים עולה כי אתר וואלה הוא הנחשף ביותר עם 55.6 אחוזי חשיפה, אחריו מנוע החיפוש גוגל עם 44% ואתר נענע עם 35.8% אחוזי חשיפה.

נתון מעניין נוסף עולה כשמחלקים את הנתונים על פי קטגוריית גיל (נוער/בוגרים). מניתוח נתונים אלה עולה כי בקרב בני הנוער, זוכה, למשל, אתר ynet לחשיפה הרבה פחות גבוהה מהאתרים המתחרים, והוא אף מפגר אחרי אתרים קטנים יותר, כמו goop.co.il.

הסקר נערך בחודש נובמבר האחרון בקרב מדגם מייצג של 851 משתמשים בגילאי 13+ מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל. הוא נערך בשיטת Recall שבה מתבקש כל נשאל לציין מתי היתה הפעם האחרונה שבה ביקר בכל אחד מתוך רשימה של אתרים שהוקראו.

בחודשים הקרובים מתכוונת החברה להחליף את סקרי TIM בטכנולוגיית מדידה חדשה בשם Red Sherrif, שכבר מופעלת ב-38 מדינות בעולם, ומודדת את היקפי התנועה באתרים ולא רק את החשיפה שלה הם זוכים.

להלן הנתונים המפורטים:
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by