ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
זה הזמן לאינטרנט זול 
 
 הופכים עולמות בשבילך, אם אתה מתעקש   
 
עידו רוזנטל

ספקיות חיבורי האינטרנט סיימו להעביר את מתחברי האינטרנט האיטי לאינטרנט המהיר, ועכשיו הן מנסות לגנוב לקוחות זו מזו. זה הזמן שלנו להוציא מהן מחיר טוב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כשהיינו קטנים היו לנו חבורות. אתם יודעים איך זה, רני ודני רבים ופתאום אתם צריכים להחליט באיזה צד אתם. החלוקה הראשונית היתה מהירה ומהר מאוד ידע כל ילד בשכונה לאיזה חבורה הוא שייך.

החלק המעניין התחיל כמה ימים אחר כך, כשכל חבורה ניסתה להעביר אליה כמה שיותר אנשים מהחבורה הנגדית. הילדים המתנדנדים היו זוכים בסיבוב על האופנים החדשים של דני, במשחקים בלתי מוגבלים במֶגַסון של רני ובהגנה טוטאלית של כל אחד משני הצדדים.

מכיוון שהמציאות רק עושה את עצמה מסובכת, וברוב המקרים היא נשארת בדיוק כמו בילדות, מראה לנו סיפור החבורות איך האינטרנט שלנו הולך להיות הרבה יותר זול בתקופה הקרובה.
 
מה זה פה, שוק?
 מה זה פה, שוק?   
בחייו של כל שוק כלכלי מגיע השלב שבו השחקנים העיקריים ממצים את אפשרויות גיוס הלקוחות החדשים שלהם והם מתחילים לריב ביניהם ולנסות לגנוב לקוחות למתחרים.

מי שמרוויח מהמלחמה הזו, הם תמיד הצרכנים. מבצעים אטרקטיביים, הנחות מפתיעות, שירות מעל ומעבר ולשונות ארוכות מאוד שתחובות הישר בישבן שלנו.

שוק האינטרנט מגיע עכשיו בדיוק לשלב הזה. אם עד עכשיו התרכזו החברות בהעברת כל המשתמשים הפוטנציאליים מהאינטרנט הזחלני לאינטרנט המהיר, הרי שעכשיו הן מעריכות שהשוק הזה מוצה, והדרך היחידה לגדול היא על חשבון המתחרות.

זו הסיבה שבזמן האחרון פרסומות הספקיות מתחילות במילים: "לקוחות כל החברות". כולם רוצים לגנוב מכולם, כולם מוכנים להוריד מחירים. עוד רגע תתקבע תמונת שוק האינטרנט המהיר, ואף אחד לא מוכן להיות במקום השני. אפילו שכל החברות מפסידות כרגע על מנויי האינטרנט המהיר שלהן, הן מוכנות לחתוך עוד במחירים.

רגעים כאלה, של תחרות פרועה, הם גן העדן האמיתי של הצרכן. מי שלא מרוצה מהחברה דרכה הוא מחובר, יכול להרים לטלפון לחברה המתחרה ולקבל חבילת חיבור חדשה, זולה ומפנקת.

אבל גם מי שמאוד מרוצה לא חייב להודות בזה. זה הזמן להרים את השפופרת לספקית האינטרנט שלכם ולהגיד שאתם לא מרוצים. לא מהמחיר, לא מהשירות, לא מכלום. שיורידו לכם במחיר. כרגע, אף אחד לא מתכוון להגיד לכם לא.
 

שלא יעבדו עליכם

 
שניה לפני שאתם קופצים על הטלפון, שימו לב לכמה דברים:

• בדקו היטב האם החבילה החדשה שמציעים לכם היא באותה מהירות שבה אתם גולשים עכשיו. אינטרנט מהיר נע במהירויות של בין 256kb ל-1.5 מגה בייט והדבר האחרון שאתם רוצים זה לגלות שאתם משלמים עשרה שקלים פחות על חבילה איטית הרבה יותר.

• בררו אם המעבר מכיל בתוכו התחייבות לפרק זמן מסויים. יכול להיות שעוד כמה חודשים שוב תרצו לעבור לספקית אחרת, והדבר האחרון שאתם רוצים הוא לשלם קנס על שבירת ההתחייבות.

חשוב לזכור שהתחרות הזו מועילה בסופו של דבר לנו ושמי שמוכן להשקיע קצת זמן בטלפונים, יכול לקבל אינטרנט מהיר יותר בפחות כסף. אחרי הכל, אל תשכחו שפעם גם טלפון סלולרי היה מוצר לעשירים בלבד.
 
 
גילוי נאות: חברת נטוויז'ן היא מפעילת אתר נענע
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by