ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
חדשות 
מיקרוסופט מודה: זרקנו מיליארדי דולרים לפח 
 
 רכישה חסרת ערך. סטיב באלמר    צילום: רויטרס    
חדשות |
 

ענקית התוכנה הודיעה כי תמחק 6.2 מיליארד דולר, ערכה של סוכנות פרסום מקוונת שרכשה לפני חמש שנים • הנמיכה את תחזיות הצמיחה לבינג ו-MSN

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

עסקה לא משתלמת: מיקרוסופט הודיעה אתמול (ב') במפתיע על הפסד ענק שצפוי בדוחותיה הקרובים.

 

ענקית התוכנה, שרכשה ב-2007 חברה לפרסום מקוון ב-6.3 מיליארד דולר, מסרה כי מחקה כמעט את כל הסכום ששולם - 6.2 מיליארד דולר. כלומר, למעט 100 מיליון דולר - הפסידה מיקרוסופט את כל המיליארדים הרבים שהוציאה על החברה. מחיקה זו צפויה להעביר את מיקרוסופט להפסד ברבעון.

  

בשנת 2007 רכשה מיקרוסופט את חברת הפרסום המקוון aQuantive, במטרה להגדיל את ההכנסות מפרסום אונליין. זאת, בין היתר, כתשובה לגוגל, שרכשה את חברת הפרסום דאבל קליק. ואולם, בשנים האחרונות חווה שוק הפרסום אונליין שחיקה גוברת, שפוגעת בכל השחקניות בשוק זה.

 

בנוסף הודיעה מיקרוסופט, כי התחזיות לצמיחה של חטיבת האינטרנט שלה, נמוכות לעומת תחזיות קודמות. חטיבת האינטרנט כוללת את מנוע החיפוש בינג ואת פורטל MSN, והיא מסבה למיקרוסופט הפסד של כ-500 מיליון דולר ברבעון. מיקרוסופט לא פירטה באשר לתחזיות החדשות.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by