ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מחקר חדש (!) קובע: דופקים אותנו 
 
 
מערכת חיים ברשת

סקר שביצעו גופי הצרכנות החשובים בארה"ב מצביע על גידול חד בתלונות הצרכנים בנוגע להונאות ושאר ירקות באינטרנט

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אולי זה המיתון, אולי זה בגלל שיותר אנשים תמימים (שלא לומר רודפי בצע וקצת טיפשים) מחוברים כיום לרשת ואולי פשוט בגלל שגם הפושעים גילו את הרשת ונפלאותיה. בכל מקרה, המספרים מצביעים על עלייה משמעותית במספר המקרים של הונאות מקוונות, כך מדווח הרגיסט'ר.

סקר תלונות הצרכנים השנתי, הנערך כבר 12 שנים ע"י איגוד מנהלי סוכנויות הצרכנים האמריקאי (NACAA) ופדרציית הצרכנים באמריקה (CFA) מגלה כי בשנה החולפת הצליחו להתברג לראש רשימת תלונות הציבור הונאות הרשת (דוגמת העוקץ הניגרי) והונאות צרכנים הכרוכות במסחר אלקטרוני.
 
 
התלונות השכיחות ביותר בתחום האינטרנט והמסחר האלקטרוני הן אלו שנגעו לרכישת מוצרים ברשת. מרבית התלונות הללו היו של צרכנים אשר הסחורה איחרה להגיע לביתם ושל צרכנים אשר הסוחרים כלל לא טרחו לשלוח סחורה, אלא פשוט עשוי ויברח עם הכסף.

מכירות פומביות גם הן זכו לחשיפה נאה בדו"ח, עם שפע של תלונות מצד צרכנים שעבדו עליהם אנשים שפרסמו סחורות ולא בדיוק טרחו לספק אותן. תחום נוסף שלא נפקד מקומו מרשימת התלונות הוא חיוב מנופח של כרטיסי אשראי.

ובל נשכח כמובן את תחום ההונאות המקוונות. על פי הסקר לרבים מהצרכנים נמאס להיות מופצצים בשפע הצעות ל"התעשרות מיידית" והזדמנויות עסקיות מפוקפקות, שהמפורסמת ביניהן היא הונאת "העוקץ הניגרי" שעדיין מופצת כאילו אין מחר.

ומסתבר שהפראיירים לא מתים. לפי משרד הכלכלה והבנקים של מדינת פלורידה, הונאות אלו הן התעשייה החמישית בגודלה בניגריה, עם נתוני יצוא מרשימים המכניסים למעלמה מחנישה מיליארד דולרים בשנה לעוסקים במלאכה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by