ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשיית המוזיקה בעד הפיראטים? 
 
 
מערכת חיים ברשת

ריגול נגדי: חברות התקליטים מנסות לדלות מידע על פופולריות של אמנים ברשתות החלפת הקבצים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כבר שנים שתעשיית המוזיקה עושה פרצוף נעלב מרשתות החלפת הקבצים למיניהן, ובמקביל חוטפת ביקורת על הניתוק מקהל היעד ועל כך שאינן מנסות לעשות קצת כסף על הטכנולוגיה החדשה-ישנה. כעת מסתבר שאחרי כל הרעש ומאות התביעות, התעשייה פוזלת לפיראטים כדי לקבל השראה.

חברת BigChampagne מבוורלי הילס עוקבת אחר הפעילות בשרתי החלפת הקבצים מאז 2000. החברה בודקת כמה פעמים משתמשים מחפשים את שמו של אמן מסוים, או כמה פעמים משתמשים מורידים שיר מסוים. את המידע מוכרת החברה לכמה מהחברות הגדולות בתעשייה, שמשתמשות בו כדי לדעת טוב יותר מה קורה ביישות האמורפית הזו, המכונה "דעת הקהל".
 
 
"תעשיית המוזיקה תמיד נשענה על וייב והייפ", אמר ל-AP ג'רמי וולט, ראש חטיבת המדיה החדשה של תקליטי מווריק בלוס אנג'לס. "לראשונה אנחנו עושים החלטות על בסיס הבחירות של הצרכנים שלנו, ולא רק מתוך התבוננות על המצעדים ברדיו".

"אנחנו מקווים שנוכל לנצל את מהפכת הטכנולוגיה שעשתה נאפסטר וליצור כלים שיעזרו לבעלי זכויות היוצרים", אמר מנכ"ל החברה, אריק גרלנד. רק דבר אחד מעורר חשש מה בתועלת הזו שמצאו חברות התקליטים ברשתות הפיראטיות: חברת BigChampagne יכולה לאתר את כתובות ה-IP של מחליפי הקבצים – מידע שבו חושקות חברות התקליטים – ומה נראה לכם שהם הולכים לעשות איתו?
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by