ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
תוכן פרסומי 
פיתוח ישראלי: רשת צרכנות חברתית שתחסוך לכם כסף בכל בית עסק שתבקשו 
 
תוכן פרסומי |
 

הסטארט-אפ הישראלי !Jet it מציג את הדור הבא של מועדוני הצרכנות: רשת חברתית שמבוססת על בקשות הצרכנים, שתשיג לכם הנחות מבתי העסק שאתם בחרתם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

רבים מאתנו מרגישים את הכובד של יוקר המחיה, ומייחלים להוריד את העלויות, מבלי להתפשר יותר מדי על איכות החיים. לצערנו, פעמים רבות דרכי ההתמודדות שבנמצא פשוט אינן מספקות.

 

מועדוני הטבות סגורים כמו "חבר" מציעים הטבות מפליגות לחבריהם, אך אינם נגישים לרוב האוכלוסיה. אתרי קופונים שולחים לנו במייל מדי יום שלל הנחות - אך לא בהכרח למקומות שאנחנו רוצים או צריכים. ובכלל, תהליך החיפוש אחר הנחות והטבות למקומות שחשובים לנו הוא די מייגע. וכך - דווקא במקומות שבהם רובנו קונים או רוצים לקנות - אנחנו מוצאים את עצמנו משלמים מחיר מלא.

מיזם צרכני חברתי חדש, פרי פיתוח ישראלי, מציע פתרון מקורי וייחודי לבעיה, התפור לצרכים של כל אחד מאתנו.

 

דור חדש של מועדוני צרכנות

רונן וינר, מנכ"ל ומייסד משותף של המיזם, מסביר: "מיזם Jet it הוא רשת צרכנות חברתית מתקדמת, שמבוססת על בחירות הצרכנים. הרשת פתוחה לכולם ומאפשרת לכל אחד ואחת להצטרף, לבחור ולבקש עסקים שמהם היו רוצים לקבל הנחות והטבות. אנחנו, צוות המיזם, פועלים להשיג אותם".

אם תהיתם איך הדבר נעשה, רשת Jet it מרכזת את ביקושי הצרכנים מכל עסק לכדי כוח קנייה קבוצתי, ובכך מאפשרת לצרכנים להשיג הטבות וחסכון משמעותי במקומות שחשובים להם.

 

ערן נבו, מייסד משותף, מוסיף: "אנחנו מפתחים את הפלטפורמה הכי מתקדמת והכי ידידותית בעולם לניהול צריכה אישית, דרכה יוכל כל אחד להנות ולצרוך בכל תחומי החיים - תוך השגת חסכון משמעותי. בכל זמן ומכל מקום שנוח לצרכן - אם זה מאתר האינטרנט, מהפייסבוק או מהסמאטרפון -  הוא יוכל לנהל את רשימת העסקים שמהם הוא צורך או מתכוון לצרוך, ולהתעדכן בהטבות ובהנחות שהם מציעים לו כחבר הרשת".

 

 
צוות Jet it!
 צוות Jet it!   

מחברים למיזם את בעלי העסקים

אחד הנדבכים במודל שבנה הצוות הוא טיפוח קשר מתגמל עם הספקים והקמעונאים. "אנחנו מקפידים שלא 'למעוך' או להרתיע עסקים עם הכוח הקבוצתי, אלא דווקא לתת להם תועלת מהצטרפותם לפלטפורמה שלנו", אומר רונן.

"המערכת שלנו מאפשרת לאתר עבור בעלי העסקים קהל רחב של קונים פוטנציאליים, ובונה עבור העסקים מעין 'מועדון לקוחות דיגיטלי', שלבעלי העסקים יהיה כדאי לשמר ולטפח. בעלי העסקים גם מקבלים כלים מתקדמים לשדר הטבות ישירות לאותם לקוחות נבחרים, ובכך להביא לתנועת צרכנים לעסק, לאורך כל השנה".

 

הגישה המפרגנת לעסקים בנתה אווירת אמון מיוחדת, ואכן עשרות רשתות קמעונאיות שנחשפו למיזם במפגשי טרום ההשקה שלו בישראל כבר הביעו נכונות ורצון לקחת בו חלק ולהעלות הטבות מול ביקושי הצרכנים העתידיים.

 

בין העסקים שהביעו עניין אפשר למצוא את צומת ספרים, מתאים לי, jump, כיתן, אפרודיטה, קרוקס, מישמיש, שיווק השיקמה של רמי לוי, בורגר ראנץ', אגאדיר, פיצה האט, אווזי, קפה הלל, סאבוויי, וניליה, למטייל, דלק מנטה, ג'יימס ריצ'רדסון. בנוסף הביעו נכונות גם מוסדות תרבות, חברות נופש, רשתות מלונות, ועוד רבים וטובים נוספים.

 

חשוב לציין לטובה גם מספר רשתות שכבר התחילו להעלות הטבות באתר, באהדה רבה למיזם ולנרשמים הראשונים בשלב גרסת ההרצה: משקפשים, לקה, אגאדיר, תיאטרון גשר, ד"ר לק, צומת ספרים, פיצה האט, מתאים לי, ג'אמפ, ספגטים ועוד. בכוונת צוות המיזם להעלות מדי שבוע מספר חברות נוספות שמשיקות הטבות לחברי המועדון.

 

 
 

המטרה: חיסכון בכל תחום

"בחרנו כנקודת התחלה דווקא את תחומי הקמעונאות (retail) והקניות המקוונות, שבהם ניתן ליצור תועלות הדדיות לצרכן ולעסקים. בעתיד בכוונתנו להתרחב לכל תחום שבו ניתן להגיע לחסכון אפקטיבי באופן קבוצתי", אומר רונן.

"השקנו גרסת הרצה סגורה לכמה מאות משתמשים רק לפני כחודש", אומר ערן ומוסיף: "אנחנו פותחים היום את הגרסה למשתמשים נוספים (ראו אופן הצטרפות בסוף הכתבה). ככל שירבו הנרשמים כך יגדל כוח הקנייה הקבוצתי וניתן יהיה להשיג הטבות רבות יותר - ובקצב מהיר יותר - מהעסקים שביקשתם, אז בהחלט חשוב שכולם יצטרפו וישתפו חברים ומכרים". שיהיה בהצלחה.

 

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by