ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
פייסבוק 
דיסלייק: פייסבוק דוחפת עוד ועוד פרסומות 
 
 בקרוב: נטבע במודעות    צילום: צילום מסך    
פייסבוק |
 

הרשת החברתית הוסיפה מודעת ענק בעמוד ה-LogOut, ותכניס בקרוב מודעות גם לניוזפיד באפליקציות הסלולריות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

גן עדן למפרסמים, גיהנום למשתמשים: פייסבוק השיקה אפשרויות פרסום "פרימיום", שמאפשרות לחברות לפרסם בעמוד היציאה מהאתר (LogOut) ובניוזפיד באפליקציות הסלולריות שלכם, שעד היום היו ללא פרסום.

 

האפשרויות החדשות מצטרפות לשטחי הפרסום הקיימים כיום בפייסבוק, שנמצאים בניוזפיד ובסרגל הצדדי בתצוגת הרשת של האתר. 

 

כל החדשות בפייסבוק שלכם! התקינו עכשיו את האפליקציה החדשה שלנו

 

פייסבוק הכריזה על האפשרויות החדשות בכנס השיווק של החברה (FMC). על פי נתוני החברה, כ-37 מיליון משתמשים מתנתקים מהאתר מדי יום, בעוד שבעמוד ההתנתקות אין כרגע תכנים פרסומיים. מעתה, הדבר הולך להשתנות.

 

הפרסומות החדשות בעמודי ההתנתקות גדולות מאוד, ומזכירות פרסום מגזיני בעל תמונה גדולה ומלל קליט. המודעה החדשה תעלה לאוויר באפריל, ותאפשר למפרסמים להציג פרסומות בצורה רחבה ובולטת בניגוד לפרסומות המקובלות עד היום - שכוללות תמונה קטנה וכיתוב קצר.  

 
פרסומות בעמוד ההתנתקות מהאתר ובסלולר
 פרסומות בעמוד ההתנתקות מהאתר ובסלולר   צילום: צילום מסך 
 

בנוסף, כבר מהיום תראו קידום לעמודי מותגים גם בניוזפיד שבסלולרי שלכם. לאחרונה אפשרה פייסבוק קידום של תוכן ממומן בניוזפיד של המשתמש. תוכן ממומן יכול להיות עמוד שעשיתם לו "לייק", שימוש באפליקציה, משחק או צ'ק אין במקומות מסוימים. כך לדוגמה, אם עשיתם "לייק" לעמוד של בזק - החברה תוכל לשלם כדי "להקפיץ" את העדכון למעלה, במטרה שאיש מחבריכם לא יוכל לפספסו.

 

הרשת החברתית מסרה שבעוד שעד היום הפרסומות דיברו "אל" המשתמשים, ואילו שילובן בניוזפיד הופך את המותג לחלק מהשיח, ומעודד כניסה רבה יותר לקישורים. הקידום בניוזפיד, שמתבצע מהיום גם בפייסבוק בסלולר, קיבל פי 5 עד 10 כניסות מאשר פוסטים רגילים בעמודי המותגים.  

 

עוד השיקה פייסבוק כלי חדש בשם "Reach Generator" שישפר את חשיפת התכנים מעמודי המותגים. לפי החברה, נכון להיום פחות מ-16 אחוז ממעריצים של עמודי מותגים נחשפים לפוסטים שמפרסם העמוד. הכלי החדש מסייע באופן אוטומטי למותגים על ידי בחירת הפוסטים הפוטנציאליים ביותר מתוך העמוד, ומקדם אותם בשטחי הפרסום החדשים. פייסבוק הודיעה כי למפרסם אין אפשרות לבחור היכן יוצג קידום העמוד. הוא יגלה זאת רק מאוחר יותר, לאחר שהמודעה כבר הופיעה בעמוד היציאה, בסרגל הצדדי או בניוזפיד.

 

 
שטחי הפרסום בפייסבוק
 שטחי הפרסום בפייסבוק   צילום: צילום מסך 
 
 

ההכרזה מגיעה יממה לאחר שפייסבוק אפשרה לעמודי המותגים לעבור לתצוגת הטיימליין. הרשת החברתית מאפשרת לעמודי המותגים לעבור בעצמם לתצוגה החדשה, וב-30 במרץ תכפה את המעבר על עמודים שעדיין לא ביצעו זאת בעצמם.

 

הטיימליין עבור דפי המותגים מעוצב בצורה דומה לפרופילי המשתמשים, ואף הוא מחלק את המידע לשתי עמודות, ומאפשר גלילה מהירה בין שנים עברו. מאפיין נוסף הוא, שברגע שתתייגו בפוסט שלכם מותג כלשהו, הפוסט שלכם יופיע גם בעמוד המותג, אך מי שיוכל לצפות בו יהיו רק החברים שלכם. כבר היום כאשר תגלשו ברשת החברתית, תוכלו לראות עמודי סדרות וחברות שמיהרו לאמץ את התצוגה החדשה, כמו קוקה קולהסטארבקס וקולדפליי.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by