ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
אמת בפרסום 
 
 
מערכת חיים ברשת

הטלוויזיה בבריטניה פסלה את הפרסומות של אפל, לפיהן "G5 הוא המחשב האישי המהיר והחזק ביותר", מאחר ומדובר ב"הטעיית הציבור"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
נכון, אף אחד כבר לא מאמין לפרסומות וכולנו צרכנים מתוחכמים ומפוכחים עוד מהימים שסטיב ג'ובס גילגל את הג'וינט הראשון שלו. אבל עדיין, יש אמות מידה מסויימות שרשתות טלוויזיה מחייבות. בבריטניה פסלה נציבות הטלוויזיה העצמאית פרסומת של אפל, כך דווח ב-Ars Technica.

הנציבות, המפקחת על הפרסומות בערוצים המסחריים במדינה, אמורה לוודא שפרסומות לא יטעו את ציבור הצרכנים, אולם הפרסומת של אפל ל-G5 העלתה טענות מצד הצופים לגבי אמינות הפרסום.

במסע הפרסום ל-G5, אפל טוענת כי מדובר ב"המחשב האישי הכי מהיר והכי חזק בעולם". מכיוון שמדובר בקביעה עובדתית, הנציבות ביקשה לוודא שמדובר באמת. לשם כך סיפקה לה חברת הפרסום שעבדה עם אפל מחקר שמוכיח את הטענה.

אולם לאחר מכן התקבלו תלונות לפיהן המחקר היה מוגבל ומוטה, ומומחה אובייקטיווי קבע כי ה-G5 מהיר כמו תחנות העבודה העדכניות של אינטל. לאור הממצאים החליטה הנציבות כי הפרסום של אפל לא מבוסס על עובדות, והוא מהווה הטעיית הציבור. לפיכך, הנציבות לא תאפשר עוד את שידור פרסומת של אפל בגרסתן הנוכחית.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by