ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
יותר גוגל מגוגל 
 
 מתיחת פנים   
 
מערכת חיים ברשת

יאהו, בניסיון להחזיק בנתח כלשהו מעולם החיפוש ברשת, עברה מתיחת פנים עם שירותים חדשים, שמזכירים יותר מכל את המתחרה הנצחית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בסוף השבוע עברה יאהו מהפך קוסמטי. ההשוואה בין ה"לפני" והאחרי" מניבה מסקנה צפויה: יאהו רוצה להראות כמו גוגל. החברה הוסיפה לאפשרויות החיפוש ברשת חיפוש תמונות, מספרי כתובות וטלפונים וכן כפתור לחיפוש מוצרים.

השינויים מלמדים על המגמה של יאהו, להשקיע ולהבליט יותר את שירותי החיפוש שלה, כדי לעמוד בקצב של גוגל ולשמור לעצמה נתח נאה מקהל המחפשים. בחודשים האחרונים עבדו בחברה על שורת מוצרים חדשה, כמו פיצ'ר לחיפוש והשוואת מידע, חיפוש לפי מיקום גיאוגרפי וחיפושים הנגישים מתוכנות מסרים מידיים.
 
 
עלי דיאב, מנהל מוצר לחיפושים בארצות הברית, אמר ל-Cnet כי הבלטת השירותים החדשים במרכז העמוד באה במקום שליחת ספאם פרסומי לגולשים, המספר להם על כפתורי החיפוש החדשים: העדפנו פשוט "לחשוף את השירותים בפני הגולשים".

דיאב אמר כי השינויים הם תוצאה של מחקר ממושך וכן לפי הצעות ובקשות מצד הגולשים, והוסיף כי מדובר ב"אחד מתוך שינויים רבים שנראה בחודש הקרוב" שייצרו שיפורים "שיעזרו לגולשינו למצוא את מה שה מחפשים".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by