ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
סלולר 
דרויד רייזר של מוטורולה הושק בישראל 
 
 יתחרה ראש בראש עם גלקסי S2. דרויד רייזר    צילום: יח"צ    
סלולר |
 

מכשיר הדגל החדש של מוטורולה יגיע לסלקום ולאורנג' בשבוע הבא, ולפלאפון בתוך כחודש. המחיר טרם פורסם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסומת
 

מוטורולה מוביליטי השיקה הערב (ג') בישראל את מכשיר הדגל שלה - דרויד רייזר, בסמוך להשקתו בעולם. הסמארטפון הדקיק יהיה זמין ברשתות סלקום ואורנג' החל מיום א' הבא, 29 בנובמבר, וצפוי להגיע לפלאפון בתוך כחודש. המחיר טרם פורסם.

 

הסמארטפון החדש, שמתהדר בעובי של 7.1 מ"מ בלבד, מריץ את אנדרואיד 2.3.5 וצפוי לקבל שדרוג לאנדרואיד 4.0 (Ice Cream Sandwich) בעתיד, אם כי טרם ברור מתי. 

 

המכשיר כולל מסך Super Amoled ענק של 4.3 אינץ', המחוזק בזכוכית גורילה למניעת שריטות ושבירות, וכן מצויד בשכבת הגנה נגד רטיבות.

 

הוא מכיל מעבד דו ליבתי 1.2 GHz, זיכרון RAM של 1 ג'יגה בייט, מצלמה אחורית ברזולוציית 8 מגה פיקסל ויכולת צילום HD באיכות 1020p, ומצלמת וידאו קדמית באיכות 720p. 

 

 
השקה בעלות 3 מיליון שקל. דרויד רייזר
 השקה בעלות 3 מיליון שקל. דרויד רייזר   צילום: יח"צ 
 

אביזרים וחיי סוללה

כמו האטריקס שקדם לו, גם הדרויד רייזר תואם לממשק ה-Webtop, שולחן עבודה וירטואלי המאפשר לעגון את המכשיר בתחנות עגינה שונות. הראשונה, ה-Dock HD, מאפשר להשתמש בטלפון כמרכז מדיה וגלישה באמצעות דפדפן מותאם של פיירפוקס. השנייה, ה-Lapdock, היא תחנת עגינה בצורת לפטופ המשתמשת בסמאפרטון כבתור "מוח" חיצוני של המחשב, ומתאימה אותו לעבודה הדורשת מקלדת ועכבר. 

 

למרות ממדיו הצנומים, מוטורולה מבטיחה חיי סוללה ארוכים - נושא בעייתי בסמארטפונים רבים. היא מבטיחה 12.5 שעות דיבור ו-8.9 שעות צפייה בווידאו. זאת, בין היתר, באמצעות האפליקציה המובנית Smart Actions, שלומדת את דפוסי השימוש של המשתמש. כך למשל, Smart Actions תפסיק את הצלצול כשתיכנסו למקום העבודה או תשנה את הגדרות הבלוטות' וה-GPS כשתגיעו הביתה, מה שאמור לחסוך בחיי סוללה יקרים.

 

 

 

עוד מוטמעת במכשיר אפליקציית "מוטו קאסט", מעין ענן אישי, שמאפשרת להזרים תכנים או להורידם למכשיר היישר מהמחשב האישי או מחשב העבודה, כך שהספריות האישיות יהיו תמיד זמינות. 

 

הדרויד החדש צפוי להתחרות ישירות בגלקסי S2 של סמסונג ובאייפון 4S של אפל, שצפוי גם הוא להגיע למפעילות הסלולר הישראליות בשבועות הקרובים. ההשקה תלווה בקמפיין בעלות של 3 מיליון שקל, הכולל פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות ועיתונות, תחת הסלוגן Think Thin. 

 

עוד באותו נושא:

הדרויד רייזר בידינו: רשמים ראשונים

מלחמת האנדרואידים: דרויד רייזר וגלקסי נקסוס ראש בראש

 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by