ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
SMS בזול 
 
 
גילי סופר

אתר שמציע שירות מעקב אחרי מחירים ב-SMS ומה קורה ברשת אחרי יום הכיפורים ולפני סוכות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הדבר הבא, באינטרנט הוא ללא ספק חיבורה לרשת הסלולרית. אל רשימת האתרים שמציעים התרעות לנייד (על גובה הגלים, על דירות להשכרה ומכירה) מצטרף גם מנוע השוואת המחירים המוביל זאפ.

האתר מציע לגולשים שירות חדש שיאפשר מעקב אחר ירידת מחירי מוצרים וקבלת התראה על כך לטלפון הסלולרי ב-SMS. (זאת בנוסף לשירות ההתראה בדואר אלקטרוני שכבר פועל באתר מזה כשנה) השירות כרוך בתשלום של 40 אגורות להודעה.

גולש שמעוניין לרכוש מוצר כלשהו, והמחיר הנמוך ביותר של הדגם המבוקש, עדיין גבוה מדי עבורו, יכול לקבוע מחיר נמוך יותר, ולבקש התראה מהאתר כאשר מחיר המוצר יגיע לרמה המבוקשת. כמו כן אפשר להגדיר את התקופה בה אתם מעוניינים לקבל התראה שכזו: מעשרה ועד תשעים יום.

מנכ"ל זאפ, ליאור פרומר, אומר כי שירות הדואר האלקטרוני פועל בהצלחה רבה, וכי "עשרות גולשים כבר הצליחו להוריד מחירי מוצרים לרמה נמוכה עוד יותר מזו שהתקבלה ע"י ההשוואה הראשונית שביצעו".

עוד מציין פרומר כי מנויי חברת פלאפון יכולים לגלוש לאתר ב-WAP, ולערוך את השוואת המחירים דרך המכשיר הנייד. אם זה לא יגרום להם לקנות ברשת, אולי זה יעזור להם להוריד את המחיר בחנות.

נתוני הביקוש הם מידע שסיטונאים, קימונאים ומשווקים רבים היו שמחים לשים עליו את ידם. פרומר מבטיח כי המידע אודות הביקוש לא מועבר לספקים, "למרות שזה רעיון עסקי לא רע, אני לא אעשה את זה. לא אעביר את בסיס הנתונים לאף ספק". עם זאת הגולשים באתר, ובכללם בעלי החנויות יכולים לראות כמה קונים פוטנציאלים מגלים עניין במוצר זה או אחר, וממתינים לירידת מחירו. כאשר מספרם של אלו רב – גובר הלחץ להוריד את המחיר, וגם הכדאיות.

אתר זאפ הוקם באוגוסט 2000 כשירות להשוואת מחירים באינטרנט בקרב כ- 400 חנויות מקוונות. האתר משרת כרבע מיליון גולשים ייחודיים בחודש עם כעשרים אלף מבקרים מדי יום. דרך האתר מתבצעות רכישות בהיקף של כ- 15 מיליון שקל בחודש במגוון של 500 קטגוריות מוצרים ולמעלה מ- 300 אלף פריטים המוצעים למכירה.

האתר מנוהל על ידי ליאור פרומר ונמצא בבעלות חברת ההחזקות של קיבוץ רמת הכובש, איתמר גלילי ודניאל צדוק.
 

בעקבות יום הכיפורים

 
אתמול, כך הודיעה היום וואלה, חל גידול של 20% במספר הגולשים, ושל 30% במספר הדפים הנצפים ביחס ליום רגיל. הגולשים, הודיעה החברה, ביקרו במספר אתרים רב מהרגיל ושהו בהם זמן ארוך מהממוצע. בסך הכול מדובר כמעט במחצית בתי האב המחוברים לרשת בישראל - 330 אלף, על פי וואלה.
 

לקראת סוכות

את ארבעת המינים צריך לבדוק ולמשש, ושניים מהם אולי גם שווה להריח, כך שלא בטוח ששווה להזמינם באינטרנט דווקא. יותר קל למצוא מכירת כרטיסים לסיור בשוק ארבעת המינים מאשר לקנות אותם עצמם. אבל יש להשיג. בשוק הסוכות של קניון מורשת, ניתן למצוא שתי ערכות של 4 מינים: "מהודרת" ב-95 שקלים (ועוד 25 בעבור הטיפול האריזה והמשלוח), ו"מהודרת א'" בעבור 155 שקלים (ועוד 15). לא ברור מדוע דווקא דמי הטיפול והמשלוח גבוהים יותר במוצר הזול יותר.

קניון מורשת הוא גם המקום הווירטואלי היחיד בו ניתן לרכוש סוכות נצח של סוכות נחלים בשלל מידות. (תוקפם של המבצעים, הוא ו' בתשרי – זה כבר עבר אם מישהו לא שם לב, אבל המוצרים עדיין מוצעים למכירה ).

מי שרוצה הסבר על סוכות נצח, יכול לקבל אותו לא רק בחנויות אלא גם בגלי צה"ל. וגם באתר סוכות נחלים שם ניתן גם לחשב את מחיר הסוכה על פי גודלה, סוגי השלד, הבדים, והסכך. דווקא באתר הקניות של אייס, לא מוכרים סוכות, למרות שעל פי כתבתה של שושנה חן היום ב'ידיעות אחרונות', הם עובדים חזק עם הרשת. בהום סנטר, הרשת השנייה עמה עובדים בסוכות נחלים – אין בכלל מכירה מקוונת של כלום, והאתר שלהם הוא בכלל הוא רק פרסומת. את המוצר המתחרה, סוכות נצח של סוכות ירושלים ניתן גם לרכוש (רק היום, רק היום) במכירה פומבית ב-פי 1000, וכך גם בנטאקשן. אני עדיין מקווה להצליח ולבנות אחת לבד, מקרשים וסדינים. חג שמח.

נפגעתם? דפקו אתכם? ראיתם מזימה שמתרחשת ברשת? יש לכם סיפור מרגיז לחלוק? כתבו לעגלה החשמלית בצירוף מספר טלפון ונשתדל לעזור.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by