ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מיקרוסופט ו-LookSmart כבר לא 
 
 
מערכת חיים ברשת

זו היתה כרוניקה של פרידה ידועה מראש: מיקרוסופט רצתה יותר, כהרגלה, וכעת היא תוותר על שירותי החיפוש של החברה, כנראה כדי ליצור שירות כזה משל עצמה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הפרידה היתה צפויה: היא סיפרה לכולם שהיא מתכננת לעשות את זה בעצמה, והיא היתה כוחנית וחזקה וכולנו ידענו שהיא תעמוד בהבטחות, ובכל זאת, כשחברת החיפוש LookSmart הודיעה אתמול (ב') שמיקרוסופט זונחת אותה, לא יכולנו שלא לשמוע מבעד למסך הקר והמנוכר את הרעד הקל בקולה, את ההפתעה.
 
 
החברה הודיעה כי חטיבת האינטרנט של התאגיד, MSN, לא תחדש את החוזה איתה כשיסתיים בינואר 2004. ובכך תאבד LookSmart את הלקוחה הגדולה ביותר שלה. MSN משתמשת בשירותי החברה לרוב החיפושים שנעשים בשירותי החיפוש שלה.

למרות שזה היה צפוי, אומר ג'ייסון קלרמן, מנכ"ל LookSmart, כי "אנחנו מופתעים מההתפתחות". איך אומרים היום, הקונספציה קורסת? אבל לא רק הקונספציה – לאחר ההודעה צנחו מניותיה של חברת החיפוש ב-58%, והיא צפויה לאבד שני שליש מהכנסותיה.

אכן, כואבת היא הפרידה, אבל LookSmart מתעקשת להסתובב בשכונת מנועי החיפוש עם ראש זקוף: ביולי צפתה החברה הכנסות של כ-150 מיליון דולר, ובשיחות עם אנליסטים לאחר ההודעה נמסר כי תחזיות החברה לא השתנו. קלרמן, המנכ"ל, ציין כי החברה חידשה את החוזה עם אינקטומי.

ומצד הכלה: "בסיכומו של דבר, אנחנו צריכים להתמקד במה שטוב ללקוחות שלנו", אמרה מנהלת המוצר של MSN, ליסה גורי. אבל מה שהיא בעצם רצתה לומר הוא שיש תאריך יעד לפנטזיות של מיקרוסופט, שכבר זמן מה לוטשת עיניים אל שוק החיפוש באינטרנט, וכעת היא עתידה לספק לעצמה את שירותי החיפוש.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by