ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
הלו ג'ינג'י, מוכר? 
 
 אולי זה יעבוד   
 
מערכת חיים ברשת

חברה חדשה תשתמש בנו כמקדמי מכירות למוזיקה (כמו בקאזאה), אבל תנסה להרוויח מזה כסף (לא כמו קאזאה)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
דומה כאילו המסר נקלט בקרב ראשי תעשיית המוזיקה האמריקנית: האנשים רוצים לקנות מוזיקה דרך הרשת. לא עוברים יומיים מאז מכריזה MusicMatch על השקת שירות דמוי iTunes למשתמשי ה-PC, וכבר מועלה רעיון חדש שאמור למכור לאנשים שירים ואלבומים דרך הרשת, במחיר של כדולר לשיר.

הרעיון החדש, המגיע מכיוונו של סריוואטס סאמפאת', מי שהיה מנכ"ל חברת האנטיווירוס המצליחה מק'אפי, מנסה לשלב בין יכולות השיווק האדירות הגלומות ברעיון שיתוף הקבצים בין הגולשים, ומאידך מנסה לתת מענה לחוסר היכולת של חברות שיתוף הקבצים לעשות כסף מהשיתוף הזה.

"אנחנו רוצים לבנות eBay של מוזיקה", מצוטט סאמפאת' באתר Wired, "אנחנו רוצים לבנות תשתית אמינה בה ייפגשו לייבלים, אמנים ומשתמשים". התשתית הזו תיקרא Mercora (בלטינית – הטיה של הפועל "לסחור"), ובה יוכלו משתמשים לחשוף את מאגר השירים הנמצאים בדיסק הקשיח שלהם בפני המשתמשים האחרים, וכל אחד מהם ישמש כחנות מוזיקה.
 
 
למעשה, כשמשתמש ימצא אצל משתמש אחר שיר, או כמה שירים, או אלבום המוצאים חן בעיניו, הוא ירכוש את השירים הללו ממרקורה, במחיר שצפוי כרגע להיות 99 סנט, בדיוק כמו המחיר ב-iTunes ומיוזיקמאץ'. על פי סאמפאת', השירות יאפשר לחברות תקליטים ולאמנים להציע גם מוזיקה בחינם, לצרכי קידום מכירות.

סאמפאת' חושב שלשירות שלו יש דווקא סיכוי טוב, והוא משתמש בדוגמא המצליחה של מק'אפי, המוכרת שירותי אנטיווירוס דרך הרשת, ומצליחה להרוויח מכך סכומים נאים. "יש לנו 4.4 מיליון אנשים שמשלמים חמישים דולר בשנה עבור השירותים של מק'אפי. אם אתה יכול לעשות את זה עם אנטיווירוס, אתה יכול לעשות את זה עם מוזיקה".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by