ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
מגזין 
הפרסומות שהעזו לפרוץ את הגבולות של יוטיוב 
 
 סילבסטר סטאלון מחסל את יוטיוב    צילום: צילומסך    
מגזין |
 

סרטון הרשת החדש והמחוכם עם אפרת גוש ושלומי שבן קיבל את מקורות ההשראה שלו מסרטון דומה של וואריו - ומסילבסטר סטאלון

 
 
 
 
 
 
 
 
 

קשה ליצור היום פרסומות שיותירו רושם. אנשים כבר ראו הכל, שמעו הכל, מכירים את כל הבדיחות, ואין שום דבר שתראה להם בפרסומת שהם לא ראו כבר בוידאו ויראלי בלתי מצונזר. בקיצור, קשה מאוד להפתיע אותם, בעיקר ביוטיוב. הפרסומת הזאת למשחק Wario Land: Shake It, שהגיעה לרשת ב-2008, היתה מהבודדות שהצליחו ליצור משהו חדש. אנחנו לא יכולים לפרסם אותה בגוף הכתבה; תצטרכו ללחוץ על הלינק כדי לצפות בה: וואריו שובר את הכלים.

 
וואריו שובר את האינטרנט
 וואריו שובר את האינטרנט   צילום: צילומסך 
 
 

יוטיוב עבר כמה שינויים עיצוביים מאז 2008, מה שיכול להסגיר מראש את העובדה שהלינק אינו מכיל סרטון יוטיוב אמיתי. הסרטון, הכותרת, התיאור והלינקים המלווים בתמונות שבצד, כולם בעצם חלק מסרטון פלאש גדול. אבל התחפושת מעולה, ובפעם הראשונה שרואים סרטון כזה, זה באמת מפתיע.

 

שום רעיון טוב לא יכול להישאר ללא חיקויים, ולכן בהמשך צצו עוד פרסומות שפרצו את גבולות הסרטון היוטיובי בדרכים יצירתיות. ולמרות שהרעיון כבר לא לגמרי מקורי, זה עדיין משעשע. למשל, סילבסטר סטאלון הופיע ב"ראיון" לקראת הסרט "בלתי נשכחים": סטאלון שובר את יוטיוב.

 

פרסומת ידועה לטיפקס עשתה את זה באופן עדין הרבה יותר, ולמרות זאת (ואולי בגלל זה) פריצת הגבולות מפתיעה יותר: הצייד שלא רוצה לירות בדוב.

 

פריצת הגבולות לא חייבת להיעשות דווקא ביוטיוב, אבל הרבה יותר קשה ליצור אפקט כזה באתר שכולל גם תוכן "אמיתי" ושאינו כולו פרסומת. למרות זאת, סדרת הפרסומות הידועה של "אני מק, ואני פי.סי." עשתה את זה - בכמה פרסומות שהופיעו באתר הניו יורק טיימס ואחרים: הדמויות מפרסומת אחת מתייחסות לפרסומת אחרת, ומקבלות עצות מפרסומת שלישית.

 

 

כמה פרסומות אחרות בסדרה השתמשו ביחס בין המודעות באופן מחוכם עוד יותר. 

 

ועכשיו עם אפרת גוש

אז הנה, עכשיו הטרנד הפרסומי הזה הגיע גם לארץ. הסרטון "אפרת גוש מתפרצת על שלומי שבן בהופעה" כבר מסתובב כמה ימים בישראל. הוא לוקח את המיטב מכל הניסיונות הקודמים: הפלת חלקים מהממשק כמו בסרטון של וואריו, אינטראקציה עם הדמויות בסרטונים האחרים כמו אצל סטאלון, ולזה הוא מוסיף אפקטים חדשים. גם אם זה לא לגמרי מקורי, זאת עדיין פרסומת ישראלית עשויה היטב וראויה להערכה.

אפרת גוש ושלומי שבן פורצים את האינטרנט

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by