ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
חדשות 
חדש בגוגל: המלצות על תוצאות חיפוש ופרסומות 
 
חדשות |
 

באמצעות 1+ יוכלו משתמשים להמליץ על תוצאות חיפוש רלוונטיות ופרסומות המוצגות להם בעת הגלישה

 
 
 
 
 
 
 
 
 

גוגל השיקה אמש (ד') את שרות Google +1, שרות המלצות לתוצאות חיפוש ופרסומות גוגל. +1 מתעתד להיות מעין "לייק" ציבורי שיאפשר למשתמשים להביע את דעתם על שימושיות ותועלת האתרים המוגשים להם על ידי גוגל כתוצאות חיפוש או פרסומות AdWords.

 

לחפש את הלייק

 

השרות מיועד להוסיף מימד חברתי לתוצאות החיפוש והפרסומות המוצגות על ידי גוגל. בעת הצגת תוצאות החיפוש, יוצג למשתמש כפתור 1+ קטן לצד תיאור האתר, ובעת הלחיצה עליו ישותף האתר עם המעגל החברתי של המשתמש ועם העולם כולו.

 

פרסומות הטקסט המופיעות לצד תוצאות החיפוש ניתנות לסימון באופן דומה. בנוסף, אתר שיסומן ב-1+ בתוצאות החיפוש יזכה לסימון זה גם בפרסומות המובילות לאותה הכתובת.

 

 
גוגל +1 - מנוע המלצות על תוצאות חיפוש ופרסומות
 גוגל +1 - מנוע המלצות על תוצאות חיפוש ופרסומות   צילום: צילום מסך 
 

פומבי וחברתי

גוגל +1 - מנוע המלצות על תוצאות חיפוש ופרסומות
 גוגל +1 - מנוע המלצות על תוצאות חיפוש ופרסומות 
 צילום: צילום מסך 
 

חשוב לציין שנתוני ההמלצות של משתמשים הם מידע הפתוח לציבור, בניגוד לשרות Google Buzz, למשל, בו רק חבריו של המשתמש צופים בתכנים המשותפים על ידו. כלומר, בעת הצגה של קישור בתוצאות החיפוש, תוכלו לראות לא רק אם מי מחבריכם בספר הכתובות של גוגל המליץ על האתר, אלא גם כמה משתמשי גוגל בעולם כולו בחרו להמליץ עליו.

 

מהלך זה של גוגל מתחבר עם כוונתם להפוך את פרופילי המשתמשים בשרותי החברה לפומביים. הפרופילים החדשים והפומביים יכילו מעתה גם עמוד 1+ שיציג בו את העמודים והקישורים אותם סימן המשתמש כמומלצים.

 

נכון לכעת, יש להירשם לשרות בשביל להשתמש בו וקל לראות שמדובר בתקופת ניסיון שבסופה אנו צפויים לראות את השרות הופך לחלק בלתי-נפרד מחוויית החיפוש עם יכולות נוספות כמו כפתור 1+ כתוסף לדפדפן, אפשרות להטמעת כפתור 1+ בעמודי רשת ועוד.

 
 

גוגל נגד פייסבוק

מהלך זה של גוגל הוא ללא ספק ניסיון לצד ענקית החיפוש לזכות חזרה בתקציבי הפרסום הרבים המועברים כעת מתוצאות החיפוש של גוגל לפרסום החברתי של פייסבוק. עם זאת, יש לשים לב שהשקתו לא לוותה באירוע ראוותני או אפילו מסיבת עיתונאים עם פרטים על עתיד השרות מה שמצביע על כך שמדובר בכל זאת במוצר שנמצא עדיין בפיתוח. בנוסף, השרות נמצא עתה תחת תוית "שרות ניסיוני" באתר גוגל, ובשביל להשתמש בו יש להפעילו ידנית באתר המוצרים הניסיוניים של החברה.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by