ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
פייסבוק 
רק היום, לייק בשקל. הכירו את הלייק-סטור הישראלית 

רק היום, לייק בשקל. הכירו את הלייק-סטור הישראלית

 
פייסבוק |
 

מהי חיבה ומהו מחירה? מתברר שבפייסבוק ערכה לא רב מדי ואפשר לקנות כמה לייקים שתרצו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אם גם אתם רעבים לקצת Like, קבלו את החנות הווירטואלית המושלמת בשבילכם: הלייקסטור. מדובר ברעיון מוזר ומעניין, שמציע לכם לרכוש לייקים לעמודי הפייסבוק המקצועיים שלכם. פתחתם פיצוציה חדשה ואתם רוצים שכל האנשים המגניבים יקנו את הסיגריות שלהם דווקא אצלכם? מהיום לא תצטרכו להתאמץ! תמורת תשלום (כלל לא) סמלי תוכלו לרכוש אלפי לייקים.

 
לייקסטור
 לייקסטור   צילום: צילום מסך - חורים ברשת 
 

רגע, מה? זה ברצינות? ככל הנראה - לגמרי. בירור קצר מגלה שמאחורי רישום המתחם עומד אחד ממייסדי חברת ה"קידום ויח"צ ברשת" i-share (שגם חולקת עם הלייקסטור את אותו מספר טלפון), חברה שמציעה, בין השאר, "קידום בכל ערוצי הרשתות החברתיות בארץ ובחו"ל".

 

עם זאת, i-share היא חברה שעומדת מאחורי מספר קמפיינים וויראליים, כגון קמפיין הכליה מעורר המחלוקת של אתר הלוחות "זה וזה". יכול להיות שמדובר בעוד קמפיין שיווקי מתחכם, שמנסה בשיטת הפוך כל הפוך. מצד שני, מכיוון שהיה כל כך קל לקשר את חנות הלייקים ל-i-share - ייתכן שהפעם  מדובר בדבר האמיתי.

 

 
 

הלייקסטור מציעה לכם לרכוש לייקים בכמויות מסחריות. כל לייק יעלה לכם בין שקל עשרים ל-55 אגורות (תלוי במספר הלייקים שתרכשו, שנע בקפיצות של 1,000, 2,000, 5,000 ו-10,000), ולפי המפורסם באתר החנות מדובר בלייקים שמאחוריהם עומדים אנשים אמיתיים וישראלים לחלוטין. דהיינו, לייקים איכותיים, לא הבררה הזה שמוכרים בדרום תל-אביב.

 

נראה לנו שהלייקסטור היא שפל חדש בשגעון הלאומי ללייקים בפייסבוק. מה שהתחיל במסורת של תחרויות לייקים מטופשות הופך עכשיו למסחרה של ממש (שכלל לא בטוח שמסתדרת עם תנאי השימוש בפייסבוק). חבל לנו על אנשים שחושבים שרכישת לייקים היא דרך יעילה להגיע לתוצאות בפעילות חברתית ברשת.

 

ההפך הוא הנכון - לייקים מזויפים, ולא משנה אם הם הושגו תוך כדי הבטחה להגרלת מכונית או בקנייה של ממש, לא שווים יותר מקליפה של שום רקוב. כדי להצליח ברשת החברתית צריך לעבוד קשה, ליצור קשר אמיתי עם הלקוחות והגולשים, להפתיע, לשמח ולאתגר. קצת יותר קשה מלשלם 5,000 שקל, אנחנו יודעים - אבל ככה זה.

 

והצדק הפואטי? נראה שגם ב-i-share יודעים את זה. עמוד הפייסבוק הריק של חברת המדיה (אליו הגענו דרך הפניה מעמוד הפייסבוק של מייסד החברה על שמו רשומה הלייקסטור) כולל חמישה לייקים בלבד.

 
לייקסטור
 לייקסטור   צילום: צילום מסך - חורים ברשת 
 

תסמונת הסנדלר הולך יחף? בהחלט. כנראה שגם הוא מבין שלקנות לייקים זה בעיקר פאתט. 

 

פורסם לראשונה בבלוג "חורים ברשת"

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by