ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
גמל על הטיילת בקאן 

גמל על הטיילת בקאן

 
 
גדי שמשון, קאן

פסטיבל "מיליה 2000", קאן, עוסק באינטרנט, טכנולוגיית פס-רחב וטלוויזיה דיגיטלית. אין בשורות גדולות, למעט העובדה המשמחת שכולם מדברים על תוכן. גדי שמשון שם נפשו בכפו (הגויים הללו, שרצים הם אוכלים, שרצים!), תפס מצלמה ויצא לדווח

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
ארמון הפסטיבל. לאורך כל השנה הוא מארח תערוכות ואירועים שונים, ועכשיו מולטימדיה ואינטרנט. בקרב התושבים לא נרשמו התעלפויות - הם רגילים לראות את שוורצנגר פעם בשנה בערך.
 
 
קאן מארחת כל השנה פסטיבלים שונים ומשונים. אחת האטרקציות הידועות בפסטיבל הסרטים של קאן, הנערך בקיץ הן הכוכבניות הממתינות להתגלות, ובינתיים מצטלמות בחזה חשוף על החוף. כידוע, לאנשי אינטרנט יש ערכים, ולכן שפת הים של קאן שוממת בעת פסטיבל מיליה.
 
 
 
מצד שני, יש גמל על הטיילת, והתיירים מוזמנים להצטלם. למה? אולי לכבוד הישראלים הרבים שמציפים את הפסטיבל. סוף סוף יש הזדמנות לפגוש בנחת את הקולגות שבארץ אין להם זמן להתרועע. כל חברה שיש לה אספירציות לאינטרנט, טלוויזיה אינטראקטיבית ושאר ירקות העונה שלחה נציגים.
 
 
מי אמר שאי אפשר להתפרנס מיצירת תוכן באינטרנט ועוד ליהנות מזה? תכירו בבקשה את אלן שלין, יהודי חביב מאמריקה. הבחור כתב ספר על איך לחפש באינטרנט, הוציא שתי מהדורות והובא על ידי חברת מולטימדיה קטנה לשבת בדוכן שלה, לחתום על ספרו ולחלק אותו לכל דורש. אין ספק, אנשי תוכן באינטרנט הם הדבר הבא בתצוגות. ואנו אומרים לכל חברות ההי-טק: הלאה הדיילות, גורו לכן מצגות המולטימדיה המתוחכמות, קחו אתכם אנשי תוכן לתערוכות בחו"ל.
 
 
זהו הדוכן של מאטל, יצרנית בובת בארבי וקו מוצרי מולטימדיה תואמים. החברה הלכה רחוק עם הקונספט של הדוכן והקשר שלו למוצר, הבארבי. להלן דיאלוג עם דיילות התצוגה:
-שלום, מה בדיוק החברה שלכם עושה?
אנחנו עושים בארבי. ומוצרים של בארבי.
-מוצרים שגם מתאימים לאינטרנט?
כן, יש לנו אתר אינטרנט.
-ואיזה מוצרים בדיוק אתם מציעים?
יש לנו אתר אינטרנט. אם תבואו אחר כך נוכל לברר לכם את הכתובת שלו.
 
 
שיחקו אותה סגה. כשיש מוצר טוב, לא צריך יותר מדי שטיקים. שמו בובה של לארה קרופט ועשרים עמדות "דרימקאסט" וסגרו עניין.
 
 
מדרגות ארמון הפסטיבל בקאן, שניה לפני ההסתערות על קוקטייל הפתיחה. הארגון היה למופת. הצוות המסור כלל כשמונים נערות אדיבות בשמלות שחורות, העונות לשם סופי אבל חוץ מזה לא ממש מבינות אנגלית (ולמקרה שתהיתם איך בדיוק מצאנו את הגמל - ביקשנו הדרכה איך להגיע לחדר העיתונות).

(בלי קשר, הרשו לנו לפתוח סוגריים נוספים ולציין לשבח את מנהגם הנאה של המקומיים לשתות כמה כוסיות של יין אדום אדום בזמן הסעודה, או בכל מקרה שיש תירוץ אחר. עדיין, אין ספק שהמפגש עם הגמל הוא לא תוצאה של ההתבשמות הקלה בצהריים אלא של הסברי הניווט המצ`וקמקים של סופי, שבחיים שלה לא היתה בצנחנים ולכן אינה יודעת איך לנווט. גם כן הצרפתיות האלה).
 
 
שלוש שניות אחר כך, שערי הקוקטייל נפתחו, הסופיות חמקו ברגע האחרון מהמשתתפים, שהסתערו לכיוון האוכל המשובח והשיטוט באולם הקוקטייל. זו כנראה הסיבה האמיתית לאירוע - ההזדמנות להחליף כרטיסי ביקור עם מי שעושה את מה שאתה עושה, רק באקוודור, לברר מה עשו המתחרים שלך בדוכן של הזה והזה ולדון בשאלה לאן האינטרנט באמת הולכת עכשיו. אף אחד לא ממש יודע, וכנראה שכולם יאלצו להגיע לקאן גם בשנה הבאה. עצוב.
 
המשך הדיווח מכתבנו המשוטט יובא מחר, כנראה, בכפוף לאיכות החיבור בצרפת ומפלס ההתבשמות מהנוזל האדום החמוד הזה שהגויים עושים מהענבים שלהם. אין שום בית קפה אינטרנט בסביבה, וגם לא בפסטיבל. התאמינו?.

למי שתוהה למה לא הראנו מוצרים, אפליקציות, תכנים, אתרים ורעיונות חדשים מהפסטיבל - התשובה פשוטה: אין. הכל נראה דומה למשהו שראית קודם, רק בצבע טיפה שונה. קצת מזכיר את מה שרואים באינטרנט בשנה האחרונה, רק שעכשיו התמונות יודעות גם לזוז. ביג דיל?

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by