ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
הטמאגוצ'י שלי רוצה שוקולד עם עמבה! 
 
 
מערכת חיים ברשת

כולם יודעים שהיפנים תמיד מקדימים את שאר העולם בגאדג'טים ומשחקים הזויים. הצצה קטנה לדברים החמים ביותר ביפן בתחום המשחקים לטלפון הסלולרי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברות המשחקים מציעות בימים אלו הצצה חטופה על המשחקים החדשים למכשירים הסלולריים, עם דגש חזק על הדברים שגורמים לבהונות של העם היפני לעבוד שעות נוספות. המשחקים כוללים חיות וירטואליות שצריך להאכיל אותן בתמונות, תשבצי הגייה ומשחקים באיכות של קונסולת פלייסטיישן הראשונה.

"השוק היפני מקדים בשנים את אירופה וארה"ב", הסביר דיוויד קולייר מחברת נאמקו, אחת מיצרניות המשחקים המובילות ביפן בתחום הטלפונים הסלולרים. המשחקים הפופולריים על מכשירי הסלולר היפניים כיום מרמזים על סוג המשחקים שבהם אנו (אולי) נשחק בעוד מספר שנים. דיווח של ה-BBC.

קולייר נאם בפני קהל של מומחי תעשייה על כך שאיכות המשחקים רק משתפרת עם הזמן, ככל שלמכשירים הסלולרים יש יותר כוח מחשוב. אחד המשחקים שהוצג היה משחק המירוץ "Ridge Racer" המגיע מקונסולות המשחק, אשר עבר התאמה לסלולר.
 
בקרוב אצלכם (בפלצפון)
 בקרוב אצלכם (בפלצפון)   
"קיימים כיום כותרי פלייסטיישן אחד שרצים על אחד המכשיר הסלולריים הפופולריים ביותר בשוק היפני, שמעניק חווית משחק תלת-מימדית אינטראקטיבית מלאה". אמר קולייר. אולם הגיימרים מתבקשים לשלם את המחיר עבור משחקים באיכות גבוהה שכזו. כותר המירוץ נמכר ביפן תמורת כ-$11, מחיר כפול משאר הכותרים.

משחקי קונסולות נוספים עשויים להופיע בקרוב לסלולרים, במיוחד כותרים מהסוג הישן של משחקי הארקייד. "מכניקת המשחק של קלאסיקות ארקייד הן אידיאליות לטלפון הסלולרי כיוון שהן תמוכננות עבור משחקים בני שניים-שלוש דקות", הסביר קולייר.

חלק מהמשחקים הקיימים תוכננו, כך נראה, על מנת לקלוע לטעמם של בני הנוער. קולייר הציג חיית משחק וירטואלית מתוצרת פנסוניק, אשר מעלה באוב את שיגעון הטמאגוצ'י. המשחק משתמש במצלמת הסלולר על מנת ליצור מזון. כאשר החיה רעבה, המכשיר מראה תמונה של סוג המזון שהיא מבקשת, תפוח לדוגמה, ועל השחקן לצלם משהו אדום כדי שהמכשיר יזהה זאת כתפוח ויאכיל את החיה (השם ירחם, מה יקרה כשהחיה הוירטואלית תתעבר? איפה נצלם פלאפל עם שוקולד למריחה ומלפפון במלח?)

המשחק גם יאפשר לשלוח מזון לחיה של החברים דרך חיבור אינפרה-אדום.
 
 
חיה וירטואלית אחרת משתמשת בסורק טביעת אצבע הבנוי בתוך המכשיר הסלולרי, כך שהחיה יודעת מתי הבעלים שלה הגיע לשחק איתה, מה שגורם לה להשתולל מהנאה (וירטואלית כמובן).

משחקים אחרים גם הם משתמשים ביכולת הצילום של הסלולרים. קולייר הדגים משחק שבו המכשיר יוצר דמות של לוחם בהתבסס על התמונה של בעל המכשיר. המכשיר מתרגם את התמונה על מנת לתת לדמות ניקוד מהירות וכוח. ואז אפר לשלוח את הדמות המתקבלת לפלצפון של חבר וללכת איתו מכות עד שתיגמר הבטריה (או האגודל, או דמי הכיס).

משחק אחר משתמש במיקרופון של הטלפון למטרות חינוכיות דווקא. המשחק מיועד לסייע לילדים להגות נכון ופועל ע"י השוואת המשפטים שהם אומרים לדוגמאות אשר נמצאות בזיכרון המכשיר.

חלק מהמשחקים הללו נשמעים כשגעונות ליפנים בלבד, אולם לפי קולייר העולם כולו מתחיל לאמץ את הטרנד של לעשות יותר בעזרת הסלולר. "התרבות הסלולרית היא עניין של שיווק להמונים", אמר קולייר בפני כנס מפתחי המשחקים האירופי שנערך כחלק משבוע המשחקים הלונדוני. "זה הפך למיינסטרים. כולם בודקים את המכשיר שלהם כל הזמן ואין כל סיבה שזה לא יקרה שם".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by