ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מיקרוסופט מחפשת עוד כסף 
 
 
רויטרס

למיקרוסופט שורף באצבעות כשמישהו אחר מרוויח כסף ולא היא. בכיר בחברה מזכיר לכולם שהחברה מתכננת להשתלט על תחום החיפוש ברשת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
תאגיד מיקרוסופט "משקיע בכבדות" בחיפושי רשת ורואה בענף זה פלח שוק חשוב ורווחי במיוחד, כך אמר השבוע כריסטופר פיין, המנהל האחראי על נושא החיפוש בחברה.

"בצד המידע, אין ספק בכלל שחיפוש הוא אבן יסוד של האסטרטגיה שלנו. אנו משקיעים משאבים רבים בתחום זה". פיין, סגן נשיא ביחידת האינטרנט MSN של מיקרוסופט, אמר את הדברים בכנס שערכה חברת יופיטרמדיה בקליפורניה בסופה"ש האחרון.

פיין סירב לומר כמה כסף מוציאה החברה על נושא החיפוש או כמה אנשים מטעמה עובדים על הפרוייקט. מיקרוסופט, יצרנית התוכנה הגדולה בעולם, שיחררה לפני מספר חודשים את ה-web crawler שלה, אשר אוסף את אבני המידע שעליהם בנויים מנועי החיפוש.
 
 
ואם היינו צריכים עוד רמזים לכוונותיה של החברה, הרי שזו הודיעה לאחרונה כי היא משקיעה שעות תכנות רבות מאחורי שירותי החיפוש שלה, וכי היא בונה אלגוריתם חיפוש משלה על מנת להתחרות בחברות דוגמת גוגל ואינקטומי.

אינקטומי, העובדת כספקית החיפוש הנוכחית של MSN, נרכשה ע"י יריבתה של MSN, חברת Yahoo, כך שאין פלא ש-MSN מעדיפה להפסיק לעבוד עימה (על גוגל בכלל אין מה לדבר... החצופים האלה בכלל משתמשים בלינוקס\יוניקס על המחשבים שלהם). יאהו גם הודיעה כי היא שוקלת לרכוש את חברת Overture Services, המספקת פרסומות לחיפושי הרשת ב-MSN.

מבלי להכנס לפרטים, אמר פיין כי מחלקת הפיתוח של מיקרוסופט מקדישה משאבים משמעותיים לפרוייקט החיפוש של החברה. "אניו מאמינים כי נותר עוד הרבה מקום לצמוח בקטגורייה הזו. יש הרבה חיפושים שאנחנו יכולים לבצע טוב יותר", אמר פיין, שהוסיף כי תחום החיפוש הוא תחום שבו מיקרוסופט והמפרסמות שלה רואות כרווחי ביותר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by