ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
למה להגיד חרא סרט? 
 
 אמרתי: למה להגיד חרא סרט!?!   
 
צביקה בשור

בהוליווד הבינו למה הסרטים הגרועים שלהם גם נכשלים בקופות: גל הצופים הראשון שולח הודעות SMS קוטלות תוך כדי הצפייה, ומדלדל את הגלים הבאים. חוצפנים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
זה היה קיץ קשה, אני אומר לכם. זה היה קיץ ארוך של סרטים גרועים באמת שיצאו מהוליווד, והוטחו באלימות בקהל שוקק הבידור. התקציבים היו גבוהים מאי-פעם, אבל התוצרים היו מזוויעים מתמיד. אבל סרטים גרועים היו תמיד, והקהל הלך אליהם כמו צאן ממושמע. השנה הקהל פתאום החליט שלא בא לו, וסרטים עתירי תקציב, ועוד יותר מכך עתירי תקציב פרסום ויחסי ציבור, נכשלו באורח מופתי.

בהוליווד לא רגילים להתנהגות כזו. מה זה פה, הם אומרים שם, יש כאן הפרה בוטה של החוזה שהחתמנו עליו את הצופים בלי ידיעתם. תראו פה, סעיף 3א'/16, כתוב במפורש שאנחנו נמכור לקהל אשליות על הסרט טוב/מלהיב/אפקטים-משו-בנזונה שהוא ראה אי פעם, והקהל יקנה את הבולשיט, בין אם הוא נכון או לא. הנה, אומרים בהוליווד, כתוב.

אז מה קרה הפעם? איך נכשלו סרטים כמו "הענק", או "המלאכיות של צ'ארלי 2" שבהוליווד טרחו למכור אותם באגרסיביות כזו? ואיך נכשל מופת אסוני כמו "טומב ריידר 2", שנשען על השילוש המקודש של סרט ראשון שהצליח (למרות שאף אחד לא אהב אותו), משחק מחשב וכוסית-על עם שני טון סיליקון בשפה? איך קרה דבר כזה? ואל תספרו לנו שזה קשור לסרטים הגרועים שאנחנו עושים, כי את אלה עשינו כבר קודם.
 
 
אה, אומרים שם בהוליווד, אנחנו יודעים מה הבעיה. זה ה-SMS האלה. SMS? מה קשור? קשור, קשור. מסתבר שהילדים הארורים, אלה שבהוליווד היו רגילים לדחוף להם פרסומות מהונדסות היטב, הלכו באמת לסרט, ראו כי רע, ותוך כדי האסון עצמו, בעוד הם משתעממים עד מוות אל מול פני מסכת הפיצוצים נטולת ההשראה הנוכחית, שלחו הודעות טקסט לחברים שלהם, מדווחים על הסתמיות. חוצפנים, אה?

"בימים הטובים, היה מושג כזה – 'לקנות את ההכנסות שלך'", אמר ריק סנדרס, סמנכ"ל תפעול בחברת הפצת הסרטים (המשובחת יחסית) מירמקס לעיתון ה-LA Times. "יכולת לקנות את ההכנסות שלך לסוף השבוע הראשון ולהתגבר על הביקורות הגרועות שעוברות מפה לאוזן, כי לקח לדיבור הרע קצת זמן לחלחל לציבור הרחב".

עכשיו המידע עובר מהר הרבה יותר, דרך SMSים, שיחות סלולריות והאינטרנט, שסרטים גרועים סופגים נפילות אדירות במכירות הכרטיסים שלהם מסוף השבוע הראשון לסוף השבוע השני, ואפילו מהקרנת הבכורה ביום שישי ועד ההקרנות בשבת. בממוצע איבד סרט 51 אחוזים מצופיו בתוך שבוע אחד. "שליחות קטלנית 3: עליית המכונות" איבד 56 אחוזים בתוך שבוע, מה שמוכיח, פלוס מינוס, שמדובר באמת בסרט מחורבן.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by