ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
מיקרוסופט: לא אמרנו "הרצל אמר" 
 
 
עידו קינן

אתמול המליצה מיקרוסופט ישראל לנפגעי Blaster לפרמט ולהתקין חלונות מחדש; הבוקר נמחקה ההמלצה; מיקרוסופט: "לאחר הערכת מצב נוספת, הוחלט כי הצעדים המוצעים ללקוחות פותרים את הבעיה"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
האזהרה שנמחקה
 האזהרה שנמחקה   
"באתר של MS לא כתוב כלום על לפרמט ולהתקין WIN מחדש", נזף בנו הבוקר הקורא יובל על הידיעה מאמש, לפיה מיקרוסופט ישראל המליצה לקורבנות המגה-וירוס Blaster לפרמט את המחשב ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה. "לא שאני מעריץ גדול של מיקרוסופט, אבל למען אמינותך המקצועית הייתי מציע שינוי הכתבה והתנצלות".

צודק יובל, באמת לא כתוב שום דבר כזה באתר של מיקרוסופט ישראל, שנקטה בטקטיקת "תסתכל, ציפור!" ומחקה הבוקר (ה') את ההמלצה.
 
 
תזכורת: התראה בנוגע לווירוס פורסמה בימים האחרונים באתר מיקרוסופט ישראל, ובסופה נכתב: "חשוב: מיקרוסופט ממליצה לבצע פירמוט והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה במחשב שנפגע, על-מנת לודא הסרה מלאה של התולעת 'Blaster'". בתגובה נמסר אמש מהחברה: "מאחר ומדובר בווירוס ומיקרוסופט לא מטפלת בהסרת וירוסים, היא ממליצה ללקוחות למען בטחונם לפרמט את המחשב. המלצה זו אינה מהווה חלק מהטיפול בבעיית התולעת, אלא כהמלצה לטובת הלקוח".

היום נמסר ממיקרוסופט ישראל כי נעשתה הערכה מחודשת, שהובילה להסרת ההמלצה: "בשלב הראשון של התפשטות הווירוס הוחלט להמליץ ליתר בטחון גם על פירמוט. בשלב זה, ולאחר הערכת מצב נוספת, הוחלט כי הצעדים המוצעים ללקוחות פותרים את הבעיה ומספקים הגנה מתאימה".

והאנשים שכבר פירמטו את מחשביהם? לא נורא, הפירמוט יפה לבריאות.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by