ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
AOL-ניר-מוזס-ביי-ביי 
 
 משמאל לימין: AOL, טיים, טרנר   
 
מערכת חיים ברשת

ב-AOL-טיים וורנר שוקלים להפטר מה-AOL שבשם, בגלל ההסתבכויות המשפטיות והעסקיות של חטיבת האינטרנט

 
 
 
 
 
 
 
 
 
רק לפני שנתיים פערנו כולנו עיניים מול אחת העסקאות המדהימות ביותר בעולם המדיה. AOL, מטאורית אינטרנט שבאה כמעט משום מקום ותפחה למימדי ענק, רכשה את טיים וורנר, ענקית מדיה מבוססת. היה זה הרגע בו הבועה היתה גדולה יותר מהמציאות עצמה. זה היה רגע בו אנשים באמת האמינו שכלכלה אחרת, נטולת שורה תחתונה, יכולה להתקיים.

אחר-כך דברים החלו להשתבש. AOL, כלומר חטיבת האינטרנט של החברה הממוזגת AOL-טיים וורנר, החלה להפסיד כסף. יותר מזה, היא התחילה להסתבך בחקירות שונות שבדקו את ניהול ספרי החשבונות שלה, שהתברך ביצירתיות עבריינית משהו. אחר כך נאלץ סטיב קייס, מנכ"ל AOL והחברה המשותפת, לפרוש מתפקידו. טיים וורנר חזרה להיות השותפה הבכירה בחברת הענק. לאט-לאט הפכה AOL לסרח עודף בסיפור הזה.

עכשיו שוקלים בחברה להסיר את ה-AOL משמה של החברה. שלוש האותיות האלה, שפעם היו הסקסיות העסקית בהתגלמותה, הפכו לנטל על המותג המצליח של חברת המדיה. יותר מדי שערוריות, יותר מדי כישלונות, פחות מדי כסף. בסך הכל שנתיים חלפו מאז היתה AOL על גג העולם, ועד שסיימה לגלוש במורדותיו.
 
 
ואולי דווקא על הרקע הזה ראוי להעריך את סטיב קייס. לא הערכה כמו שמעריכים איש עסקים מבריק בסגנון של ביל גייטס, אלא כשם שמעריכים את מי שביצע את השוד המושלם. סביר להניח שקייס הריח היטב את הזמנים הקשים שנכונו לחברות האינטרנט בכלל ולחברה שלו בפרט, ושנייה לפני שכולם כבר הריחו אותם, הוא הצליח להפוך את החברה הבועתנית שלו לחלק מחברה בת קיימא. שאפו, שנאמר, ועכשיו נראה אם הוא מסוגל להקים גם עסק אמיתי.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by