ב-Online
 
 
 
 
 
טעינה...
 
 
 
דואר נענע10 החדש 
מעבר לדואר נענע10 החדש 

מעבר לדואר נענע10 החדש

 
דואר נענע10 החדש |
 
מחשבים נענע 10

בעת תהליך המעבר לדואר נענע10 החדש, ייתכנו תקלות או לחילופין, תהליכים שאינם ברורים ויסתדרו במהלך הימים הראשונים שלאחר המעבר.

 
 
 
 
 

1. איפה כל המיילים שלי?

לאחר המעבר, מתבצע תהליך העברת פריטי הדואר שלך אל התיבה החדשה (בה אתה נמצא כעת). במהלך העבודה, ניתן להבחין שהמיילים עוברים אל התיבה.
זמן ההעברה, תלוי בכמות הפריטים שצברת במהלך הזמן עם התיבה הישנה ועלול להימשך גם מספר ימים.

 

2. מהן הגדרות ה-POP3 החדשות?

לאחר המעבר, יש להגדיר מחדש את ה-pop3 בתוכנות הדואר שלכם:

 

יש לקרוא בעיון את מדריך הגדרות דואר נענע10 החדש ב-outlook ובסלולאר.

 

3. שפת הממשק שלי באנגלית? איך מחליפים?

על מנת להחליף את שפת הממשק לעברית, יש ללחוץ בתחתית עמוד זה על כפתור "English".
ברשימה שתופיע, יש לאתר את "עברית", ללחוץ עליו ואז ללחוץ על "Save".

 

4. נעלמו לי אנשי הקשר ולוח השנה

מייל מסודר יישלח לאחר תהליך המעבר עם קבצי אנשי הקשר ולוח השנה.
במייל יהיה קישור למדריך מסודר שמסביר על תהליך הייבוא.

 

5. אני לא יודע איך לייבא את אנשי הקשר/לוח שנה

להוראות המפורטות בנוגע לתהליך ייבוא אנשי הקשר ולוח השנה לתיבה החדשה, יש להיכנס לקישור הבא.

 

6. אני לא מצליח להתחבר לתיבה

יש לכתוב מייל לתמיכה הטכנית עם הכותרת "לא ניתן להתחבר לתיבה שלי".
בגוף ההודעה יש לציין את כתובת המייל אליה אתם מנסים לגשת (נא לא לכתוב את הסיסמא).

התיבה תיבדק, ובמקרה הצורך, תוחזר למצב הקודם עד לתיקון התקלה.

 

7. נכתב לי שהחשבון שלי נסגר

יש לכתוב מייל לתמיכה הטכנית עם הכותרת "נחסם לי החשבון".
בגוף ההודעה יש לציין את כתובת המייל אשר נחסמה (נא לא לכתוב את הסיסמא).

התיבה תיבדק, ובמקרה הצורך, תוחזר למצב הקודם עד לתיקון התקלה.

 

8. האם ניתן לחזור לתיבה הישנה?

כל משתמשי נענע10 מועברים באופן סופי לתיבה החדשה והשימוש בתיבות הישנות יופסק בסוף השנה הנוכחית.

 

9. המערכת נראית שונה/עובדת אחרת/אני לא יודע לתפעל את התיבה

מערכת הדואר החדשה אכן נראית ומתנהגת אחרת מהתיבה הישנה.
זאת כיוון שהתיבה הישנה לא איפשרה את מירב האפשרויות החדשות אשר כלולות בתיבות הדואר המודרניות.
על מנת ללמוד אודות האפשרויות החדשות ותפעולן, יש להיכנס לקישור הבא.

 

10. כיצד אגדיר לתיבה לשמור הודעות יוצאות?

תחילה יש ללחוץ, בפינה השמאלית העליונים על תפריט "אפשרויות" ולבחור ב"אפשרויות נוספות..."

 
 

לאחר מכן, יש לבחור ב"שמירת הודעות שנשלחו".

 
 

ולבסוף ביחרו ב"שמור את כל ההודעות שנשלחו בתיקיה 'הודעות שנשלחו'" ולסיום ללחוץ על כפתור "שמור".

 
 

11. זמן קבלת/שליחת דואר אינו נכון. כיצד לכוון אותו?

תחילה יש ללחוץ, בפינה השמאלית העליונים על תפריט "אפשרויות" ולבחור ב"אפשרויות נוספות..."

 
 

תחת ניהול חשבון, יש ללחוץ על "פרטי חשבון (סיסמה, כינויים, אזור זמן)".

 
 

במסך החדש, בחלק של פרטי החשבון, יש ללחוץ על לחצן "שנה" אשר נמצא משמאל לפרטים האישיים שלך.

 
 

(באם יתבקש, יש להזין מחדש את הסיסמא האישית לתיבת הדואר שלכם בנענע10)

 

לסיום, יש לבחור (תחת "אזור זמן") את אזור הזמן בו אתם נמצאים ולאחר מכן, ללחוץ על "שמור".

 
 

12. יש לי בעיה אחרת/הבעיה שלי לא נפתרה, מה לעשות?

 

על מנת שנוכל לעזור לך, יש לשלוח מייל לתמיכה ולצרף את הפרטים הבאים:

 

1. שם.

2. שם משתמש בנענע10.

3. טלפון.

4. יש למלא ולפרט ככל שניתן אודות התקלה ולהתאזר בסבלנות לקבלת עד לקבלת מענה.

 

הדואר של התמיכה:

support@nana10.net.il 

 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by