ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
AOL מנפחים מספרים? 
 
 
רויטרס

ענקית האינטרנט סובלת מנטישה מסיבית של מנויים. המספרים רק גדלים לנוכח החשבונאות "היצירתית" אותה הפגין התאגיד בשנים עברו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הירידה האכזרית במספר המנויים על שירותי האינטרנט של "אמריקה און-ליין", חטיבת האינטרנט של תאגיד AOL טיים וורנר, עשויה להיות בעצם ייצוג לכך ש-AOL פשוט הפסיקה לפרסם מספרי מנויים מנופחים, כפי שעשתה בעבר. כך דווח ביום ו' בוול-סטריט ג'ורנל.

AOL, חברת האינטרנט הגדולה בארה"ב, החלה בשנת 2000 למכור חשבונות אינטרנט מוגבלים לשימוש לשותפות שיווקיות כמו קבוצת Target, סירס, וג'יי.סי. פני. AOL מכרו את החשבונות, אשר החברות הציעו לעובדיהן במחירים נמוכים, של אחד עד שלושה דולרים לחודש. AOL הציעה הסכמים דומים לחברות אמריקאיות מובילות נוספות, מסר העיתון.

חשבונות מוגבלי-שימוש נמכרו באותה עת בעשרה דולרים לחודש, ומנויים ללא הגבלת שעות גלישה נמכרו בכעשרים דולרים לחודש.

לא ברור בכלל כמה מהמנויים המוזלים בכלל הוצעו לאנשים או הופעלו, אולם מקורות מסרו לעיתון כי AOL השיגה בצורה זו לפחות 830,000 מנויים, בעיקר בשנים 2001 ו-2002. מה שהביא לגידול של 16.7 אחוזים במספר המנויים שלה באותה תקופה (תקופה של שפל כלכלי ועולם בועת ההיי-טק שחרבה, להזכירכם).

בדו"ח הרבעוני האחרון שפרסמה החברה ביום ד', מסרה AOL כי מספר המנויים צנח ב-846,000, מה שעזר לחולל מפולת רבתי במחיר המניות של חברת האם, AOL טיים וורנר. ניפוח המספרים הללו מצטרף למקרה נוסף של חשבונאות יצירתית, בה הואשמה AOL ע"י הרגולטורים, שבו הואשמה החברה בניפוח מלאכותי של רווחי הפרסום של אמריקה און-ליין.

AOL הזכירה את סוגיית מכירות הענק שלה בקיצור נמרץ בדו"ח השנתי של שנת 2001, ומנהלים בחברה אמרו כי כמעט כל תוכניות המכירה תמו מאז, נמסר בעיתון. החברה שייכה הפסד של 289,000 מנויים אמריקאיים במהלך הרבעון הראשון, בעיקר להערכה מחדש תוכניות שיווק שונות.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by