ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
AOL ואמזון כבר לא 
 
 ``נישאר ידידים?`` AOL   
 
מערכת חיים ברשת

ספקית האינטרנט מחפשת מקור הכנסה נוסף ונכנסת לשוק המסחר המקוון – ראש בראש מול האקסית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ענקית האינטרנט AOL, במסגרת הניסיון לגרוף לכיסה כמה מעות משוק המסחר הדיגיטלי במוזיקה, נוקטת מהלך שמציב אותה כיריבה אל מול שותפה עסקית משכבר – אמזון.

AOL החלה למכור באתרי האינטרנט שלה דיסקים וקלטות וידאו – שירות שעד כה סיפקה בשבילה אמזון – ובמקביל הסירה חלק מהלינקים לאתר של היריבה החדשה מאתריה, כך מסר דובר החברה ביום ו'. עד סוף השנה מתעתדת AOL להשיק גם שירות הורדת קבצי מוזיקה מאתרי הבידור שלה.

לאחרונה סבלה AOL מירידה בהכנסות מפרסום וכן מקצב התפשטות מואט, וכניסתה לשוק המסחר המקוון היא אחת מהדרכים החדשות שנבדקו לגדול ולצאת מהבוץ הפיננסי אליו נקלעה. היוזמה החדשה לא רק מנשלת את אמזון משלל לקוחות שהוזרמו אליה עד כה, אלא אף מכניסה אותה לתחרות עם השותפה העסקית לשעבר. AOL ואמזון שיתפו פעולה מאז 1997 והיחסים התחממו לפני שנתיים, כש-AOL רכשה חלק ממניות אמזון תמורת 100 מיליון דולר.

ביל קארי, מדוברי אמזון, הגיב על הנטישה ואמר כי "היחסים עם AOL מהווים חלק קטן מכלל עסקינו, הם קיימים זמן רב, והם יימשכו". לשווא ניסינו למצוא את הרעד בקולו, שכן המדיה הדיגיטלית קרה כקרח ולא חושפת את הנסתר מעין. ובכל זאת, יציבותה של אמזון לא מוטלת בספק: אנליסטים מעריכים שאמנם תחול ירידה בכניסות לאתר, אבל שספק אם זה יהיה בקנה מידה שישפיע על אמזון.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by