ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
שייך למדור 
המסך עולה (הרבה כסף) 
 
 טוסטר אובן. (התמונה להמחשה בלבד)   
שייך למדור |
 
גילי סופר

תלונה של צרכן שצריך גם לבדוק את עצמו, האתר החדש של דפי זהב והארי פוטר לא מפסיק לשגע את הרשת

 
 
 
 
 
 
 
 
 

כותב לנו באמצע מאי הגולש א' ("צרכן פגוע", השם המלא שמור במערכת):
"לפני בערך כחודש "זכיתי" במסך samsung "19באתר אולסייל (www.olsale.co.il) בעלות של 1,500 ש"ח (ללא כולל דמי משלוח בגובה 79 ש"ח) זמן אספקת המוצר הוא כ-14 ימי עבודה.

בתום 14 ימי עבודה המסך לא הגיע. התקשרתי לברר מדוע המשלוח מתעכב. הטלפנית רשמה את פרטי ואמרה שיחזרו אליי לאחר מכן. לאחר יומיים ללא תשובה התקשרתי שוב ושוב רשמו את פרטי.

רק לאחר שבועיים התקשרו אלי והודיעו לי שהמוצר אזל מהמלאי, ולכן אצטרך לבטל את העסקה. שאלתי תוך כמה זמן המסך יגיע למלאי והתשובה שקיבלתי: 'משך זמן לא ידוע לפחות של חודש', הטלפנית "בנחמדותה" המליצה לי בחום לבטל את העסקה. לא הייתי מוכן לבטל.

עברו עוד כמה ימים והתקשרתי שוב לברר מה קורה סופית עם המסך, פתאום המסך הגיע למלאי, והוא כבר נשלח אלי 3 ימים לפני כן. שאלתי איך פתאום המסך הגיע למלאי. התשובה שקיבלתי הייתה לא ברורה לחלוטין, והיה ברור שהיא מנסה להתחמק מלתת תשובה. אחד המנהלים איכשהו הצליח לשחרר את המוצרים מהמכס.

המסך שקניתי היה אמור להגיע אלי לאחר 14 ימי עבודה, ובסופו של דבר הוא רק נשלח לאחר חודש, זה לא כולל את זמן ההמתנה עד שיגיע לביתי וכל זאת לאחר שהתקשרתי אליהם לפחות 5 פעמים.
האם אוכל להתלונן, לאנשהו או לקבל פיצוי כלשהו אחר כל הכאב ראש שעבר עליי ?".

אז ככה. קודם כל למען הגילוי הנאות יש לומר שאותו צרכן כבר כתב לנו בעבר על מכשיר טלפון (מתצוגה) שקנה בנטאקשן. לדבריו הם שלחו לו, כבר פעמיים מכשיר פגום, וגם הטעו את הגולשים לגבי תקופת האחריות.

מעבר לכך, ישנם כמה וכמה גופים אליהם ניתן להגיש תלונות צרכניות, ומי שמעוניין יכול לחזור לכתבה במדור שהביאה את הכתובות של אותם גופים. זה לגבי השאלה. העניין הוא שלפני ימים אחדים דיברתי עם ברזין ואז התחוור לי שאת החלק היותר חשוב ומעניין בסיפור הוא השאיר בחוץ.

"זו אשמתי", הוא אמר, "שלא שמתי לב שליד התמונה שהוצגה באתר היה כתוב 'להמחשה בלבד' ושזה לא המסך שמכרו אלא דגם אחר". טעות.

א' אומר שהיה מחזיר את המסך למי שמכר לו אותו אבל הם דרשו את דמי המשלוח ודמי ביטול, ולכן ויתר. אם אכן בכך דברים אמורים, אין להם זכות לדרוש דמי ביטול וגם לא דמי משלוח. בהחזרת מוצר שנקנה באינטרנט החוק מבדיל בין שני מצבים: עסקה שיש בה פגם ועסקה שאין בה פגם. בשניהם מותר לקונה לבטל את העסקה. במקרה של עסקה 'כשרה', כלומר שלא היה פגם במוצר או בהצגתו, רשאי אתר המכר לדרוש דמי ביטול שאינם עולים על 5% ממחיר המוצר ואינם עולים על 100 שקל. את המוצר על הקונה להחזיר לחברה במקום העסק שלה.

במקרה של עסקה שיש בה פגם - למשל אם היה כתוב באתר שהאחריות היא לשנה והגיע תעודת אחריות לשלושה חודשים, או אם המוצר פגום –אסור להם לקחת לירה: לא דמי ביטול, לא דמי משלוח, לא דמי סליקה, ולא דמי נעליים. אף לא אגורה שחוקה. על פי החוק הם צריכים לבוא לקחת את המוצר מהמקום אליו סיפקו אותו, להגיד יפה סליחה, ולהחזיר את כל הכסף תוך 14 יום. להוכיח את הפגם - זה כבר סיפור אחר לגמרי.

בכל מקרה החלטנו לפעול למענו של הצרכן (הרי בשביל זה אנחנו כאן) ופנינו אל אולסייל. סמנכ"ל החברה, אלי מרדכ אמר כי "הייתה בעיה באספקת הסחורה שגרמה לעיכוב המשלוח. בעקבות פנייתכם דיברנו עם הלקוח שוב, וזה פוצה בדמי המשלוח לשביעות רצונו".

בעניין הביטול אומר מרדכי כי לו היה פונה הלקוח בבקשה לבטל את העסקה היתה זו מבוטלת ללא כל בעיה. "זה קורה אצלנו לא מעט", אומר מרדכי, "אנחנו לא תופסים אף אחד בטעותו".

 

דפי זהב

 
אחרי שירדנו עליהם פה כסאח בסתיו האחרון (הנה פה), אי אפשר שלא לספר על מתיחת הפנים של אתר דפי זהב שעלתה לרשת לפני כשבוע. לא רק קוסמטיקה – גם שיפורים במנוע החיפוש. בדפי זהב מבקשים את דעתנו על השינויים (בתחתית עמוד השער משמאל – אל תתביישו), ועם כל הצער שבעניין אין אלא לומר שמכל מה שנכתב בסתיו, דבר לא השתנה. לפחות שיוציאו איזו הודעה לעיתונות על מנת שנדע מה השתפר בו, במגה אתר.

אתה מחפש דיסקמן ומקבל כתשובה שלוש פעמים את אותה חנות מוצרי חשמל ירושלמית שבאתר 'שלה' (עמוד באתר דפי זהב) לא מוצעים כרגע דיסקמנים. אתה מחפש הום סנטר ומגיע לאיזה יצרנית פרגולות מגבעתיים, שמספקת סחורה להום סנטר וגם ליצרן מנגלים מחולון שהקשר שלו לרשת זהה.

והמשותף לכל התשובות? נכון, 'אתרי האינטרנט' שלהם הם עמודים פנימיים בתוך אתר דפי זהב. בתשלום כבר אמרנו?

מדפי זהב נמסר בתגובה כי האתרים המופיעים באתר הם אתרים אמיתיים (עם דומיין, איחסון נפרד והכל). בנוסף, עומדים לרשות הגולש באתר כרטיסי המידע, המרכזים מידע על העסק והם אכן עמודים פנימיים באתר. למיטב ידיעתנו עידן ה'חינמים' באינטרנט מאחורינו ובכל הקשור לפרסום – מעולם לא היה.
 

הארי פוטר

 
חגיגה גדולה בעולם הקניות המקוונות: שיא אמזון חדש. יותר מיליון ושלוש מאות אלף עותקים של הארי פוטר החדש (החמישי בסדרה) נמכרו באתרי אמזון עד כה. אם לסמוך על ההודעות לעיתונות של האתר, כבר לפני חודש הוזמנו כחצי מיליון עותקים של הספר. השיא הקודם שייך לספר הקודם בסדרה, 410 אלף עותקים מראש. סחתיין הארי. אומרים שאפשר כבר למצוא את הטקסט ברשת. לא חיפשנו.

נפגעתם? דפקו אתכם? ראיתם מזימה שמתרחשת ברשת? יש לכם סיפור מרגיז לחלוק? כתבו לעגלה החשמלית ונשתדל לעזור.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by