ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
גוגל עושה ריספקט לווביז 
 
 הצוות של גוגל ניוז, עם הפרס   
 
עידו קינן

יותר משמנוע החיפוש צריך את פרס האינטרנט, זקוק הטקס ההולך ונעלם לעוצמה של מנוע החיפוש הגדול

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הלינק לווביז בגוגל ניוז
 הלינק לווביז בגוגל ניוז   
כשמפיצי סרטים רוצים למקסם פופולריות של סרט, הם מצרפים לכרזה שלו את המילים "זוכה פרס האוסקר", "מועמד לאוסקר", או, במקרה של סרטים כמו "פגוש את ההורים 2", "השחקן זוכה פרס האוסקר". בצדק או שלא בצדק, האוסקר הוא מוסד, וככזה הוא יכול לסייע לקדם מכירות. אבל עם פרסים קטנים, שרוצים להיות אוסקר כשיגדלו, זה עובד הפוך: הם צריכים להיות מוענקים לזוכה מוצלח במיוחד, שירעיף מהצלחתו על הפרס.

פרסי אתרי האינטרנט ה-Webby Awards, למרות מאמציהם הבלתי נלאים להידמות לאוסקר, משתייכים כנראה לקטגוריה השניה. למרות ותק של שבע שנים (נצח+שוטף במונחי אינטרנט), הם עוד לא מותג חזק מספיק, והביטול של הטקס החגיגי השנה, משיקולי טרור בינלאומי וקשיים כלכליים (הטקס נערך באינטרנט במקום), בטח לא הוסיף.
 
 
ובגלל כל זה, אפשר לנחש שאנשי הווביז מנשקים (וירטואלית) את רגליהם של אנשי גוגל. כי אנשי גוגל, מותג חזק לכל הדעות, זכו השנה בפרס האתר המצטיין בתחום החדשות, על אתר איסוף החדשות שלהם, גוגל ניוז. ולמרות שהמדפים בגוגלפלקס, מטה החברה בקליפורניה, קורסים תחת עומס הפרסים והעיטורים, ולמרות שזו לא הפעם הראשונה שגוגל זוכה בווביז, זו הפעם הראשונה שהם מציינים זאת בראש עמוד גוגל ניוז, ממש מתחת לשורת החיפוש המקודשת מכל.

ולא סתם מציינים, אלא עם לינק לעמוד המוקדש כולו לפרס הזה. אז אולי לא מדובר בפילנטרופיה לשמה – זוהי טפיחה עצמית על השכם והוקרת תודה לצוות העובדים של גוגל ניוז, שיש לה (בליווי בונוס שמנמן) תפקיד חשוב בטיפוח העובדים, שמירת נאמנותם וקידום יעילותם; אבל אם יש מישהו שיש לו אינטרס לקדם את תרבות האינטרנט, הרי זו גוגל, חברה שגילתה את הנוסחה לעשות מהתרבות הזאת זהב.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by