ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
נכון שאתם אוהבים לראות פרסומות? 
 
 אפשר למכור לכם ביטוח שיניים בזמן שאתם קוראים?   
 
צבי טלית

ככה לפחות חושבים יצרני ReplayTV שהחליטו לקפל את הזנב לנוכח איומי הכרישים של הוליווד ולא לאפשר לצופים לוותר על הפרסומות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ככה זה. תמיד שיש משהו שהוא טוב מדי לצרכנים, ירים את ראשו התאגיד שעשוי להפסיד מזה כמה דולרים. יצרנית מכשיר הוידאו הדיגיטלי ReplayTV הודיעה כי יש בכוונתה להסיר את המאפיינים של "שליחת מופע" ו-"הסרה אוטומטית של פרסומות", החל מהדור הבא של המוצר.

הצעד הוא תוצאה ישירה של ביקורת חריפה (שלא לומר לחץ לחלוטין בלתי מתון) מצידן של רשתות הטלוויזיה ואולפני הסרטים על כך שהאפשרויות הללו נכללו במוצר מלכתחילה.

תאגידי הבידור, אשר נלחצו מכך שהמוצר עשוי לכרות את מטה לחמם (פרסומות, ואם חשבתם שבישראל יש יותר מדי מהן, נסו את הטלוויזיה בארה"ב) תבעו בשנת 2001 את חברת SonicBlue, החברה שפיתחה את הווידאו הדיגיטלי שאיפשר שליחת תוכניות כמו גם דילוג על פרסומות.

חברת D&M החזקות, רכשה את הזכויות על המוצר מידי SonicBlue, שדי פשטה את הרגל בעקבות התביעה, תמורת 36.2 מיליון דולר. עתה מתכוננת D&M להוציא את הסדרה החדשה של המכשיר ReplayTV 5500, וכפי שזה נראה, היא אינה מעוניינת לדרוך על אותה ערימת גללים משפטית, שהביאה לפשיטת הרגל של קודמתה.

המכשיר החדש יכלול מאפיין שאמור להיות חצי נחמה למשתמשים. המכשיר יכלול אפשרות ל-QuickSkip (דילוג מהיר) שיאפשר דילוג מהיר של שלושים שניות, שזה די מאכזב לעומת המכשיר הקודם, שידע פשוט לסנן את הפרסומות החוצה.

גם האפשרות של שליחת תוכנית לחברים באמצעות האי-מייל קוצצה באכזריות. המכשיר החדש עדיין יתמוך בחיבור מהיר לרשת, אך מה שיוכלו המשתמשים לשלוח זה חומר שאינו מוגן בזכויות יוצרים, כגון צילומי הווידאו של הביקור של סבתא בלה ואת חגיגת הבר מצווה בבית-ספר, אבל לא יותר מזה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by