ב-Online
 
 
 
 
 
טעינה...
 
 
 
חדשות 
האלבום של סופרגול - גם ברשת 
 
חדשות |
 
מעיין כהן, 140

יבואנית וובקינז הופכת את אלבום המדבקות של סופרגול למשחק וירטואלי: השלמת האלבום תחייב כניסה לאתר

 
 
 
 
 
על גבי תמונות כוכבי סופרגול מודפסים קודים מיוחדים, בדומה לקודים של בובות הוובקינז. את הקודים יקלידו האספנים באתר אינטרנט של סופרגול, באזור חדש שהוקם במיוחד לכבוד המשחק (נמצא בבנייה נכון לעכשיו). הקודים יעניקו לאספנים כסף וירטואלי ("גולים") שרק באמצעותם ניתן להשיג קלפים מיוחדים להשלמת האלבום, שלא יימכרו בחנויות רגילות. כלומר, כדי להשלים את האלבום יהיו הילדים חייבים להיכנס לאתר, ולהזמין את קלפי ה"אסים" שיישלחו אליהם בדואר ללא תשלום.

כמו כן, יוכלו הילדים להחליף את הכסף הווירטואלי שצברו בפרסים (ללא שימוש בכסף אמיתי), וביניהם כדורי רגל, חולצות, משחקי מחשב ומסכי LCD. לדברי PMI, כל הפרסים ישלחו לכל אספן הביתה ללא תשלום. עוד נמסר, כי אספנים שיחצו את רף ה-10,000 "גולים" יוכלו להשתתף בהגרלה של נסיעה למשחק בבית הגמר בליגת האלופות.

השקת האלבום מלווה בקמפיין שעלה בימים האחרונים בערוצים 2 -10, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, ובכיכובם של רון קופמן, רמי וייץ ושחקני כדורגל.
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by