ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
פתרון יצירתי לטרור 
 
 
ניק שאול

המחליפה של כריסטינה אגיילרה, ג'ול בקליפ חדש, לארה קרופט חוזרת בהמשכון וסרטון ישראלי קצר ופרובוקטיבי נגד הטרור

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קלי קלרקסון (20) נולדה בעיירה קטנה בטקסס וכנגד כל הסיכויים הפכה במהירות לאהובת הקהל האמריקאי.

ללא קשרים, ללא יופי יוצא דופן ועם שם משפחה בעייתי למדי, הצליחה קלרקסון לכבוש את האמריקאים והבריטים (פעמיים בתוך שנה במקום הראשון במצעד הבילבורד הנחשב), שהכישרון והכריזמה הם היחידים שדוחפים אותה מעל לתהומות הבינוניות.

כשעוד למדה בתיכון זיהתה אחת ממורותיה כי מדובר בכישרון גדול (מה שמכונה במערכת החינוך "פוטנציאל לא ממומש") ואילצה אותה להצטרף למקהלה הבית ספרית. קלרקסון, כיאה לכשרון אמיתי, בלטה באופן יוצא דופן וזכתה ללא מעט הצעות עבודה, אף אחת מהן לא הייתה מפתה מדי. כשראתה שאין עתיד בתחום, מצאה עבודה כשחקנית משנה בתוכנית הטלוויזיה "סברינה המכשפה הצעירה". כמה חודשים לאחר מכן, שהתהילה מיאנה להגיע גם משם, פנתה ביאוש רב לתוכנית טלוויזיה חדשה הנקראת American Idol, תחרות שירה טלוויזיונית רבת-מתחרים לקהל הרחב, שהזוכה בה מקבל חוזה הקלטות עתיר מזומנים. בארץ עושה את אותו הדבר (רק בלי המזומנים) צביקה הדר בתוכנית "כוכב נולד". על אף התחרות הקשה (10,000 מתחרים), קלרקסון הצליחה להדהים את השופטים הציניים כשביצעה גרסא מדהימה לשיר Respect של אריטה פרנקלין, ולקחה בכבוד את המקום הראשון. קלרקסון זכתה בחוזה הקלטות על סך מיליון דולר, אבל הפרס האמיתי היה הדלת הישירה ללב האמריקאים שמאז ומתמיד מתים על סיפורי סינדלרה.

השיר החדש שלה, Miss Independent, צפוי להכניס את קלי לנישה שמפנה לאט ובביטחון כריסטינה אגיילרה, ואכן, מדובר במתחרה יותר מראוייה.

השיר החדש הוא מדליק פשוטו כמשמעו, הקליפ קצבי ומלוטש, ובכלל – נראה שנעשה כאן הכל בכדי ליצור את הדבר הבא. קלרקסון עצמה, בניגוד לכריסטינה לפני הקילוגרמים ולבריטני מאז ומתמיד, רחוקה מלהיות כוסיות-על. הפעם מנסה MTV למכור לנו סוג אחר של כוכבת: לא רזה מדי, לא יפה מדי, אבל סקסית, מוכשרת וכריזמטית בטונות, עכשיו גם אתן יכולות בנות, ולא צריך אפילו דיאטה (לצפייה).
 
 
ג'ול קילצ'ר עבדה קשה בכדי להגיע להגיע להיכן שהיא נמצאת כיום. ג'ול, בת למהגרים שוויצרים עניים שעברו לאלסקה, היא עוד סיפור סינדרלה קלאסי-כמעט. בדרכה להצלחה עבדה ג'ול כמלצרית, גרה במכוניתה במשך חודשים ארוכים, והופיעה תמורת גרושים בבתי קפה גרועים. כל זאת, עד שמגלה כישרונות שמע אותה שרה בעודו לוגם קפה מעופש, והגיע למסקנה כי מדובר באוצר. חברת תקליטים זריזה החתימה אותה על חוזה והקליטה אותה בסביבתה הטבעית: בבית הקפה בו עבדה. התקליט שיצא, הצליח באמריקה באופן פנומנאלי, למרבה ההפתעה, וסינגל מתוכו אף הגיע לראש המצעדים בארה"ב.

לאור ההצלחה הוציאה ג'ול כחמישה תקליטים נוספים ומצליחים לא פחות, כשהסגנון השולט הוא רוק אמריקאי קליט ומרענן. לפני כשלושה חודשים, לאחר תקופה ארוכה מדי של שקט, הוציאה ג'ול דיסק חדש. עכשיו כשהגיעה לפסגה, היא גם מרשה לעצמה לצחוק על כל מה שהביא אותה לשם. תעשיית הפרסום, MTV, ותעשיית המוסיקה הן רק חלק מהחוטפת בקליפ החדש והמצויין שלה Intuition. מלבד הביקורת המשעשעת, במדובר בשיר משובח שאי אפשר שלא לזמזם באובססיביות לאחר השמיעה הראשונה. אצלי בכל מקרה, השיר כבר מזמן בפלייליסט (לצפייה).
 
 
והיום בפינה "היה ברור שגם זה יגיע". תגידו שלום לטומב ריידר 2. הסרט הראשון, שהיה בהחלט חוויה ערכית-וקולנועית מהמדרגה הראשונה, הוציא לנו את הלוחמת ברוכת המידות לארה קרופט ממסכי המחשב לטובת מסכי הקולנוע הגדולים, שבנינו, מתאימים הרבה יותר לגזרתה השופעת. כצפוי, הסרט היה אוסף סצנות אקשן מזוכך אך מטופש להפליא, המלווה בעלילה מעלת-גיחוך. הצלחת הסרט נבעה רובה ככולה מהכוכבת הראשית, אנג'לינה ג'ולי, שדפקה הופעה סקסית במיוחד והצילה את הסרט מכישלון מוחלט.

סרט ההמשך, אינו אפילו מתיימר לעקוף את הראשון. העלילה מספרת על איזו קופסא המכילה בתוכה את תמצית הרוע ביקום או משהו כזה. לארה, כרגיל, צריכה איך שהוא להציל את היקום, עדיף כשהיא קופצת לה בחינניות מסתורית, להנאת הגברים הצופים (לצפייה).
 
 
 
"קטע-קטע" הוא מיזם חדש של קבוצת אנשי קריאיטיב ישראליים. הרעיון העומד מאחורי הקבוצה מבוסס על הפרסום הוויראלי באינטרנט כתשתית העתידית לפרסום מוצרי-צריכה, כשהיתרון הוא בכך שהדבר זול בהרבה (ללא קניית זמן אוויר יקר), מופץ במהירות שיא ונבחן נטו על איכותו של הפרסום. יהיה מצחיק? יצליח בטירוף. לא מושקע מספיק? יגווע עוד לפני שיגיע לעשרת האנשים הראשונים.

לא מדובר הפעם בסטארט-אפ מקורי. גם איקאה ומחלקת המכירות המבריקה של באדוויזר משתמשות באותה שיטת פרסום: מפיקים סרטון פרסומת קצר, פרובוקטיבי וסופר מושקע, מפיצים באימייל ותוך שבוע זה נמצא לכולם בתיבת המייל תחת הכותרת "גדול!!!". הגולשים נחשפים למוצר ונהנים מהפרסומת, החברה מקבלת בחצי המחיר לא רק חשיפה גדולה, אלא גם מוניטין סקסי וצעיר, וכולם יוצאים מרוצים. חוץ מערוצי הטלוויזיה המסחריים כמובן.

הסרט הראשון שהעלתה הקבוצה בשבוע שעבר כבר רץ חזק ברשת, והוא אפילו מנסה למכור לנו אידיאולוגיה פוליטית ("עשו אהבה, לא טרור", כאילו זה תלוי בנו).

בקליפ, תוכלו לראות דוגמנית אתיופית מדהימה מסתובבת ברחובות תל-אביב כשכל המביט בה פוער את פיו ומאבד את הריכוז. מחבל מתאבד שעובר בסביבה לא מפספס אותה גם הוא, ומפגין את התלהבותו באופן הפיסי של המילה, לרוע מזלו. מכאן, קורה הצפוי ביותר, אבל מומלץ שתצפו בו בעצמכם (לצפייה).

בראיון לחיים ברשת מספר מנהל הקבוצה, גיל לביא, על הרעיון שמאחורי הקליפ: "אנחנו קבוצת אנשי קריאייטיב שמציעים משהו שונה. לכן הבאנו גם דוגמנית אתיופית שתשבור את השגרה הרגילה של הבלונדינית-כחולת-העיניים. הקליפ הזה הוא בעיקר דוגמה למה שאפשר לעשות באמצעות האינטרנט. שחררנו את הקליפ הזה רק בשבוע שעבר וכבר אלפי אנשים נרשמו לאתר שלנו. גם כל מוצר אחר ניתן למכור באמצעות הפרסום הוויראלי הזה". לדבריו, "הקליפ הצליח מעל ומעבר למצופה. קיבלנו מאות תגובות נלהבות במייל והרבה אנשים ביקשו שנשלח להם קטעים נוספים."

היו כאלה שנפגעו?
"לא קיבלתי תגובות נזעמות, אם זאת השאלה".

הקבוצה מציעה לגולשים באתרה להירשם לרשימת הדיוור שלה. מי שירשם, מבטיחים שם, יקבל ישירות לתיבת המייל שלו סרטוני וידאו קטנים ומצחיקים שניתן למצוא רק ברשת. לביא מעיד, כי רשימת המצטרפים תשמש גם בהמשך להפצת פרסומות משעשעות שחברה הפיקה לגולשים, כשהמטרה היא ליצור קבוצת גולשים וויראלים המקבלים בשמחה פרסומות מושקעות לתיבת הדואר שלה. לדבריו, בעתיד מתכננת הקבוצה להפיץ באותה השיטה פרסומות-וידאו שונות גם שלא בהפקתה.
 

בקטנות

ישן אך שווה צפיה מחודשת עם בוא המטריקס החדש – "מטריקס, הגירסא הריחנית"

סרט אימה יפני

את חושבת שכדאי להאכיל את הכלב?

סקס בשירותים כמו שבחיים לא ראיתם
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by