ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
מיקרוסופט 
יאהו ומיקרוסופט: יש עסקה 
 
מיקרוסופט |
 
דורון פישלר

רשמית: יאהו ומיקרוסופט חתמו על הסכם שיתוף פעולה בתחום החיפוש, במסגרתו יחליף בינג את מנוע החיפוש של יאהו

 
 
 
 
 
 
 
 
 

(עדכון: 16:10) יאהו ומיקרוסופט חתמו על עיסקה שתהפוך את "בינג" של מיקרוסופט למנוע החיפוש הרשמי של יאהו, ואת יאהו לאחראית על מכירת הפרסום עבור שתי החברות, כך הודיעו החברות לפני זמן קצר.

 
 
בהתאם לתנאי העיסקה, תחליף יאהו את מנוע החיפוש שלה בבינג, מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט, מה שיעניק לבינג נתח שוק משמעותי: אתר הבית של יאהו הוא אחד מהדפים הפופולריים ביותר ברשת. עד היום בינג זכה לתגובות טובות, אבל נתח השוק שלו נשאר ברמת האחוזים הבודדים. על פי תנאי העיסקה, יאהו תהיה אחראית לפרסום במנוע החיפוש, בעוד מיקרוסופט תמשיך לפתח אותו טכנולוגית. החברות צפויות להוציא הודעה רשמית על שיתוף הפעולה בינהן היום.

העיסקה עוד לא אושרה סופית: היא תובא ככל הנראה בפני חבר המנהלים של יאהו, שיתבקשו לאשר אותה, היום. בנוסף, ייתכן ששיתוף הפעולה יצטרך לעבור משוכות רגולטוריות לפני שייושם.

בשנת 2008, כזכור, ניסתה מיקרוסופט לרכוש את יאהו בסכום של כ-42 מיליארד דולר, אבל יאהו דחתה את ההצעה. בעקבותיה באה שורה ארוכה של מגעים בין יאהו ומיקרוסופט בתחומי החיפוש והפרסום, אבל דבר לא יצא לפועל עד היום. אם אכן תאושר העיסקה הנוכחית, זה יהיה שיתוף הפעולה המשמעותי הראשון של יאהו ומיקרוסופט כנגד גוגל, שכיום מובילה על שניהם בתחום החיפוש ברשת.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by