ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
חדשות 
"צריך להגיע ל-100 מגהביט לשניה" 
 
 יפעל להגדלת רוחב הפס. השר משה כחלון    צילום: אתר הליכוד    
חדשות |
 

שר התקשורת משה כחלון הצהיר כי יפעל להגדלת רוחב הפס של תשתיות האינטרנט בישראל, ויקדם את הכנסת מפעילי הסלולר הוירטואלייים עם הסכמת המפעילות הקיימות או בלעדיה

 
 
 
 
 
 
 
 
 

חיזוק התחרות בשוק הסלולר באמצעות הוספת מפעילים וירטאוליים והורדת תעריפים, לצד הגדלת רוחב הפס של החיבור לאינטרנט, הם שניים מהיעדים המרכזיים של משרד התקשורת, על פי דברי שר התקשורת משה כחלון בכנס "תקשורת ושוק ההון" של גלובס שנערך היום.

"אני מתכוון לקדם את התחרות בשוק באופן שיעודד את השירות לצרכן ולא יפגע בתעשיה הקיימת. השאיפה שלי היא לפתח את שוק התקשורת, לפתוח אותו לטכנולוגיות חדשות ולשחקנים חדשים, ולוודא שהוא יתרחב", אמר כחלון.

"ההוצאה על תקשורת הפכה בשנים האחרונות לסעיף מרכזי בסל ההוצאות של משקי הבית, כאשר במקביל אנחנו עדים לצמיחה מהירה של ענף הסלולר. חברות הסלולר הכניסו שיטות ניהול מתקדמות ורמת שירות גבוהה, לצד אספקת מקומות עבודה לעשרות אלפי עובדים. עם זאת, המגזר הפרטי סובל מנחיתות לעומת המגזר העסקי גם בעצמת התחרות וגם ברמת התעריפים, וצריך לצמצם את הפער בין הלקוח הפרטי ללקוח העסקי".

"המהלך של הכנסת המפעילים הוירטואליים יגביר את התחרות ויוזיל את התעריפים. אנו מעניינים שהעסקאות יתבצעו במתכונת של קונה מרצון ומוכר מרצון, אבל אם הנוגעים בדבר לא יגיעו לידי הסכמה, המשרד יתערב באופן שישמור על התחרותיות ויאפשר כניסתם של מפעילים נוספים. הטענה ששוק הסלולר רווי ואין מקום ליותר מפעילים נשמעת עוד מהתקופה בה היה רק מפעיל אחד - אבל מה שקרה בפועל הוא שהעוגה גדלה וגם הפרוסה של כל אחד מהשחקנים גדלה".

 

מ-1.5 מגהביט לאוטוסטרדה

 

"בישראל יש מעל למליון מנויי ADSL ויותר מ-600 אלף מנויי אינטרנט בכבלים. מדובר אמנם באחוז חדירה מרשים, אבל בהשוואה למדינות OECD ישראל ממוקמת בתחתית הרשימה גם מבחינת רוחב הפס וגם מבחינת מהירות הגלישה", אמר כחלון.

"הדבר החשוב ביותר הוא לעודד את בעלי התשתיות להשקיע עכשיו בהרחבתן. קצב הגלישה עומד היום על 1.5-2 מגהביט לשניה, כאשר אפשר להגיע עד 10 מגהביט לשניה ויותר. באנגליה הצרכנים יכולים לקבל מהירויות של 100 מגהביט, ושם אנחנו רוצים להציב את מדינת ישראל. אנו מעודדים פריסת תשתיות על ידי חברות כמו חברת החשמל ורכבת ישראל, כאשר המטרה היא שגם הצרכנים בפריפריה יוכלו לקבל "אוטוסטרדה של אינטרנט".

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by