ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
לא נקליק, נודניקים 
 
 עלינו אפשר לעבוד רק פעם אחת   
 
מערכת חיים ברשת

ג'ייקוב נילסן, האיש שכבר עשור מסביר שצריך לתת לגולשים את מה שהם רוצים, חוזה שפרסומות הטקסט, אותם באנרים שמתחזים ללינקים אמיתיים, יאספו בקרוב אל אבותיהם. כאילו שנשים לב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
נו, אז מה יהיה עם הפרסום באינטרנט? אם תשאלו את גורו השימושיות ג'ייקוב נילסן, הוא יענה לכם שיהיה רע.

במאמר חדש באתרו, מתחיל נילסן להספיד את הדור האחרון של פרסומות האינטרנט - הפרסומות מבוססות הטקסט, כמו אלו שנראות כמו מודעות עיתונות, או שמופיעות מפעם לפעם בתור התוצאות הראשונות בגוגל. כן, כולם יודעים שאף אחד כבר לא מקליק גם על הפרסומות האלו. חוץ מהמפרסמים, כנראה.

הן היוו התקדמות מהבאנרים, מסביר נילסן, לבאנרים לא היה סיכוי מההתחלה. גולשים מקליקים רק על דברים שעוזרים להם בחיים, ושמביאים אותם למקומות שהם רוצים להגיע אליהם, ומהר. פרסומות הטקסט התחילו טוב, כיוון שהן ידעו להתחזות ללינק אמיתי. גם הלינקים הממומנים בגוגל הצליחו לעבוד על הגולשים זמן מה. אבל לא עוד.

ולאן זה הולך? כנראה, אומר נילסן, ש"עיוורון הבאנרים" של הגולשים יתפתח ל"עיוורון מודעות" כללי, ושהעין שלנו גם תלמד לזהות פרסומות, וגם תדאג שהמוח שלנו יתעלם מהן לגמרי. נקווה רק שהאנוכיות שלנו לא תתנקם בנו בסוף, בצורת יותר שרותי אינטרנט בתשלום.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by