ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
תפסיק לגלוש לפורנו 
 
 פרודוקטיביות בהתגלמותה   
 
מערכת חיים ברשת

תם עידן האוננות המשרדית. המרכז לפרודוקטיביות עובדי המידע של MIT, גוף במימון חברות ה-IT יבדוק מה צריך לעשות כדי שתתחילו לעבוד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הסחפות פרודוקטיבית
 הסחפות פרודוקטיבית   
טכנולוגיית המידע חדרה בשני העשורים החולפים כמעט לכל מקום עבודה, אך עד עתה לא טרח איש בעצם לבדוק האם הפכנו בעקבות כך לעובדים מועילים ופרודוקטיביים יותר. זוהי בדיוק תמצית השאלה שתעמוד לבדיקה בשנים הקרובות במרכז לפרודוקטיביות עבודת המידע, שנפתח בימים אלו ב-MIT.

מרכז המחקר, שהוא חלק מבית הספר "סלואן" למנהל של MIT, מגובה ע"י השמות הגדולים בתעשיית ה-IT, אשר הקימו לאחרונה המועצה לפרודוקטיביות בעבודת המידע. מיקרוסופט הובילה את הצעד וכוננה את המועצה, אשר עומדת להקציב סכום של 4.5 מיליון דולר למרכז המחקר החדש בשלוש השנים הקרובות. במועצה משתתפות גם החברות Accenture, קבוצת BT, אינטל, HP, SAP, זירוקס וסיסקו.

"האירוניה הגדולה של דור המידע היא שאין דרך יעילה למדוד יעילות", אמר לאתר InformationWeek אריק בריניולפסון, הפרופסור שנבחר לעמוד בראש מרכז המחקר. המטרה הראשונית של המרכז תהיה למצוא דרכים למדוד את היעילות של עובדי המידע וח"כ למצוא דרכים לשפר את הפרודוקטיביות של עבדי המשרדים. בריניולפסון אמר כי המרכז מגדיר עובד-מידע כמי "שמעביר, משנה ומאפסן מידע".
 
 
למרות שהמרכז עומד לקבל מימון ממיקרוסופט ושאר חברות המועצה, בריניולפסון אומר שצוותו יעבוד באופן עצמאי. "אנו נדווח על מה שהנתונים יראו לנו, בין אם הטכנולוגיה עוזרת לפרודוקטיביות ובין אם לאו", הוא אמר. בתמורה להשקעה שלם, מקוות החברות המממנות להבין טוב יותר יעילות מהי, וכיצד המוצרים שלהם יכולים לעזור לחברות לעשות שימוש יעיל יותר טכנולוגיות המידע (חוץ מלשלוח בדיחות אי-מייל בין העובדים).

החברות המסחריות המממנות את המרכז משחקות תפקיד מרכזי בפרוייקט, בכך שהן יפגישו בין בריניולפסון וצוותו לבין צרכני טכנולוגיה שישתתפו במחקר. עובדי אקדמיה וסטודנטים צ-MIT, מאוניברסיטת פנסילבניה, אוניברסיטת ניו-יורק ועוד יאיישו את צוותי המחקר השונים במרכז.

השלב הראשון של המחקר יהיה לפגוש בעשרים וחמש חברות ממגזרי תעשיות שונים, וללמוד כיצד חברות אלו מגדירות פרודוקטיביות, וכיצד הן פועלות להשגתה. ליתר דיוק, צוותי המחקר ילמדו כיצד החברות מתכננות מוצרים חדשים, משפרות מוצרים קיימים, לומדים מלקוחותיהם, מתאמים פעילויות במיקומים גיאוגרפים שונים ומנהלים תקשורת בין העובדים בחברה.

בריניולפסון מקווה כי בתוך שלוש שנים יהיה בידי המרכז מספיק מידע על הנושא, בו הוא יוכל לשתף את תעשיית ה-IT, שיסייע לחברות הללו לבחור דרכים כיצד לנהל וכיצד לא לנהל את השקעתן בטכנולוגיות המידע השונות.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by