ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
גיימינג 
לא צופים. משחקים 
 
 לא צופים, משחקים    צילום: GettyImages    
גיימינג |
 
דורון פישלר

מכירות משחקי הוידאו ברחבי העולם עברו לראשונה את אלו של סרטי ה-DVD והבלו-ריי בשנת 2008

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בשנת 2008 התחולל מהפך בתחום הבידור הביתי: מכירות משחקי המחשב והוידאו היו בפעם הראשונה גבוהות יותר מאלה של סרטי ה-DVD - אפילו אם כוללים בספירה את הפורמט החדש יחסית, הבלו-ריי.
 
 
על פי נתוני חברת המחקר Media Control GfK, מכירות סרטי DVD ובלו-ריי ירדו השנה ב-6% לעומת השנה שעברה, והסתכמו ב-29 מיליארד דולר. במקביל, מכירות משחקי הוידאו עלו ב-20% והסתכמו ב-32 מיליארד דולר. זו הפעם הראשונה שבה ההכנסות הכוללות ממכירת משחקים במהלך השנה עולות על ההכנסות מסרטים.

במקומות מסוימים בעולם היתרון של המשחקים הוא כבר משמעותי עוד יותר - באיטליה ובספרד מכירות המשחקים מהוות 67% ממכירות הבידור הדיגיטלי הביתי.

משמעות הנתונים איננה שנמכרו יותר משחקים מסרטי DVD, מכיוון שמשחקים הם יקרים יותר; מרבית המשחקים נמכרים בארה"ב במחיר של 50-60 דולר, בעוד סרטי DVD ובלו-ריי נמכרים במחיר ממוצע של כ-20 דולר. בנוסף, התמונה שמציגים הנתונים האלה אינה מלאה, מכיוון שהיא עוסקת במכירות מוצרים ארוזים בקופסאות בלבד. דהיינו, הנתונים לא כולל השכרת סרטים או משחקים, ולא רכישת סרטים דרך ערוצי VOD השונים או רכישת משחקים דרך הרשת, שני ערוצי מכירה שצברו פופולריות רבה בשנה האחרונה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by