ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
בתוך ימים: הרייטינג חוזר לרשת הישראלית 
 
 
מערכת חיים ברשת

חברת "סופר פאנל" תמלא את החלל שהותירה נילסן. המערכת החדשה תתבסס על שיתוף פעולה של האתרים עצמם, שיאלצו לשלם 400 דולר כי "להימדד"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת סופר פאנל מקבוצת TNS/טלסקר תחל בימים הקרובים למדוד את התנועה באתרי האינטרנט הישראליים, כך מדווח עיתון "הארץ". המדידה המרכזית, הראשונה מאז עזיבתה של חברת נילסן נט-רייטינג את השוק המקומי, תשתמש בטכנולוגיה שפתחה חברת Red Sherrif האוסטרלית.

המערכת החדשה תבוסס על האתרים הנמדדים, ומרגע שתשולב בהם תוכל לזהות כניסות אליהם. בנוסף, לאור דרישת המפרסמים, יוספו לאתרים "שאלונים" לפילוח דמוגרפי של הגולשים באתרים השונים.

המערכת לא תוכל למדוד גלישה לאתרים שלא יירשמו אליה, ומכאן שלא תמסור נתונים כלשהם על גלישת ישראלים לאתרים בחו"ל. על פי הנאמר בכתבה, בכוונת המפרסמים לכפות על האתרים להשתמש במערכת החדשה. מחיר התענוג לאתר הכנוע: 400 דולר לחודש.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by