ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
איציק שעונים 
 
 אבל איפה נכנסת פה הקוקיה? שעוני סווטש-ICQ   
 
עידו קינן

סווטש מתעלקת על מותג האינטרנט המצליח ICQ, ומשיקה שעונים בכיכובו של הפרח הרעשני; ICQ משיבה מלחמה, ומשיקה פאנל בכיכובו של "זמן אינטרנט" של סווטש

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אני לא עושה תריסים ופאנלים. הפאנל המשותף של ICQ וסווטש
 אני לא עושה תריסים ופאנלים. הפאנל המשותף של ICQ וסווטש   
בניסיון נוסף להפוך את "זמן האינטרנט" שלה לסטנדרט אינטרנטי (וריווחי), מתלבשת סווטש על מותג האינטרנט המצליח ICQ. החברות תפרו יחד פאנל לאתרי אינטרנט, שמציג את שעת האינטרנט ומאפשר לתקשר עם מנוי ה-ICQ. בנוסף, הכינו בסווטש שעונים עם האייקונים המוכרים של ICQ, שמציגים את שעת האינטרנט לצד גירסת הכלכלה הישנה. על כך דיווח לנו אהוד הקורא.

"זמן אינטרנט", שנהגה על ידי המוחות היצירתיים בסווטש ב-98', מחלק את היממה לאלף חלקים שווים של 1:26.4 דקות כל אחד (במקום החלוקה המקובלת ל-24 שעות, 1440 דקות או 86,400 שניות), והינו קבוע בכל העולם. לצד יחצנות לסווטש, הרעיון היה לקבוע שעון סטנדרטי חדש למשתמשי האינטרנט, שיחליף את השעון הקיים (למשל, שני חברים מארצות שונות יכולים לקבוע להיפגש בצ'ט בשעה 500@, בלי להסתבך עם הפרשי השעות).
 
 
כדי להחדיר את המדד החדש, השיקה סווטש סדרת שעונים שהציגו את השעה המקובלת, ובלחיצת כפתור עברו להציג את שעת האינטרנט. אולם זמן אינטרנט לא כבש את העולם בסערה, ונותר גימיק חביב ואנדרטה לימי בועת האינטרנט והכלכלה החדשה. הפעם זה עשוי לעבוד בזכות החבירה לאנשי ICQ, שהרעיון המהפכני שלהם שרד את התפוצצות הבועה.

כרגע לא ברור איפה ובכמה כסף יימכרו שעוני ה-ICQ. בשלב זה, יחולקו עשרה מהם כפרסים לזוכים במבצע המשותף של החברות, בו מתבקשים המשתתפים לשלוח תמונות שלהם שצולמו בשעה 500@ בדיוק. למרבה הצער, תושבי ישראל לא יכולים להשתתף במבצע.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by