ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
חדשות 
מיקרוסופט נכנסת לעסקי האופנה 
 
 חולצה מתוך ליין החולצות של מיקרוסופט    צילום: יח``צ    
חדשות |
 
ליאור מורג

הענקית מרדמונד פונה גם לעסקי האופנה, ומשיקה ליין חולצות עם קריצה לשנות השמונים, תחת משחק המילים Softwear by Microsoft

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מיקרוסופט מתפשטת גם לעסקי האופנה: הענקית מרדמונד הכריזה על ליין חדש של ביגוד, שישווק תחת המותג "Softwear by Microsoft". את מותג האופנה החדש הציג הראפר קומון, שאף היה שותף לעיצוב.
 
 
קו האופנה החדש של מיקרוסופט משתלב בגל הרטרו לשנות השמונים, תקופת מפתח בהתפתחותה של חברת התוכנה. עיצובי החולצות כוללים הדפסים של MS-DOS, לוגואים של החברה משנות השמונים וגם תמונה של ביל גייטס.

סוכנות קריספין פורטר ובוגוסקי, סוכנות הפרסום של מיקרוסופט, האחראית גם לקמפיין I'm a PC,
מנהלת את הקמפיין ואחראית לקו העיצוב הרטרו-גיקי שלו. את החולצות אפשר יהיה להשיג במבחר רשתות בארצות הברית החל מה-15 בחודש.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by