ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
סטארט-אפ 
יצרנית ה"הולוגרמה" הישראלית נרכשה 
 
 ההולוגרמה של CNN. וזה בכלל נועד לשידורי ספורט (צילומסך)   
סטארט-אפ |
 
דורון פישלר

חברת SportVU הכפר-סבאית, שיצרה את ה"הולוגרמות" שכיכבו בליל הבחירות ב-CNN, נרכשה על ידי חברה אמריקאית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת SportVU הישראלית, שפיתחה את הטכנולוגיה האחראית ל"הולוגרמות" המפורסמות שהופיעו בשידורי ליל הבחירות ב-CNN, נרכשה על ידי חברת Stats האמריקאית. שווי הרכישה מוערך בעשרות מיליוני דולרים.
 
 
SportVU היא חברת סטרט-אפ השוכנת בכפר סבא, שהוקמה על ידי ישראלי בשם מיקי תמיר, וכוללת תשעה עובדים. המוצר הראשי שלה היא טכנולוגיה המאפשרת לעקוב באמצעות מצלמה אחרי השחקנים, הכדור ויתר האלמנטים במשחקי ספורט, ולספק נתונים וסטטיסטיקות על כל שחקן בזמן אמיתי. היא שימושית לערוצי טלוויזיה וכן לקבוצות שיכולות להשתמש בנתונים שהיא מספקת ככלי עזר לאימונים.

למרות זאת, החברה התפרסמה יותר כאשר CNN השתמשה בטכנולוגיה שלה באופן שונה לחלוטין, כדי להקרין "הולוגרמות" של כתבים במקומות מרוחקים אל אולפן ליל הבחירות שלהם. הכתבים עמדו מוקפים במערך של מצלמות, שיצרו דמות וירטואלית של האדם שתואמה עם זוית הצילום של המצלמה באולפן וכך יצרה את האשליה שהם עומדים במקום - יכולת מרשימה, אם כי לא שימושית במיוחד.

חברת Stats, המתמחה בסטטיסטיקות ספורט, היא יוזמה משותפת של סוכנות הידיעות AP ותאגיד ניוז קורפ. החברה מספקת שרותי סטטיסטיקה לערוצי טלויזיה רבים בעולם.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by