ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
חדשות 
מודול הפרסומות של יוטיוב 
 
  צילום: צילומסך    
חדשות |
 
אלכס פולונסקי

ענקית שיתוף הוידאו תאפשר לקדם סרטונים באמצעות פרסומות בתשלום

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לקראת סוף השבוע השיקה יוטיוב את שירות Ads, שיאפשר למפרסמים לקדם סרטונים שלהם בתשלום. על פי המודל של יוטיוב, ירכשו המפרסמים - עסקים קטנים או גורמים עצמאיים - מילות חיפוש ומילות מפתח באמצעות מכרז ממוחשב.

אתר שיתוף הוידאו יוטיוב נרכש על ידי גוגל בשנת 2006, ועד כה התקשתה התהלת החברה למצוא מודול רווחים משתלם לאתר הפופולרי. עתה נראה כי גוגל בחרה בפתרון פרסומי דומה לזה שגם כיום מביא לה את עיקר רווחיה.
 

רוגלות בגוגל

 
בהקשר לגוגל, מגזין Maximum PC דיווח על תקלה משמעותית בשירותי AdWords של החברה, שאיפשרו לחברה המפיצה תוכנות רוגלה לרכוש מקום בולט בפרסומות הממומנות שמופיעות בתוצאות החיפוש של האתר. הקישור לתוכנת " Antivirus xp 2008" מוביל להתקנת האפליקציה, ובתוך זמן קצר זו מתגלה כמטרד רציני שמתריע על בעיות מערכת שלא קיימות, וירוסים שהמחשב נדבק בהם, ואיומים על אפוקליפסה מחרידה שתתקוף את מערכת ההפעלה במידה שהמשתמש לא ירכוש את הגרסה המתקדמת של התוכנה.

Maximum PC פנו לגוגל בנושא, וקבילו תשובה סטנדרטית אך מספקת: "החברה מחויבת לדאוג לבטחונם של המשתמשים והמפרסמים שלנו. ברגע שאנו מגלים הפרה של תנאי השימוש שלנו, אנו פועלים במהרה על מנת לחקור את המקרה ולהסיר אתרים המפנים לתוכנות ריגול, הן מהמודעות הממומנות, והן מתוצאות החיפוש, בדיוק כפי שנעשה במקרה הנוכחי".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by