ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
כן רוצים עוד מלחמה 
 
 
מערכת חיים ברשת

לא עוד בריטני, לא עוד סקס – סדאם ועיראק, כך מסתבר, זה מה שמעניין היום את הגולשים ברשת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מלחמה זה דבר פופולרי מאוד בימינו, כפי שיעידו טבלות החיפושים ברשת האינטרנט. המלחמה בעיראק היא נושא החיפוש החם ביותר ברשת ככל שאנשים ברחבי העולם צמאים ליותר מידע בנעשה בחזית במפרץ הפרסי.

המונח עיראק הוא כיום הערך הפופולרי ביותר לחיפוש ברשת, והוא עקף בלי למצמץ בכלל את הערכים "NCAA Basketball" ואת שמו של הראפר "50 Cent" בראש רשימת ערכי החיפוש הפופולריים ביותר בקרב הגולשים האמריקאים. כך עולה מרשימת האתרים הפופולריים של Yahoo.

אתרי חדשות מצאו עצמם מוצפים במבקרים, כפי שמדווח ה-BBC. חלק מהאתרים נאלצים להתמודד עם נפחי תנועה הגדולים פי שניים או שלושה מנפחי התנועה אליהם הם רגילים בדרך כלל. העלייה החדה בנפח התנועה מצביעה על מעמדו הגובר של האינטרנט כמקור בלתי אכזב לעדכונים אודות ידיעות חדשותיות.


סקס, בריטני וטיולים

באופן מסורתי, מונחים מעולם הסקס הם אלו השולטים בדר"כ בראש רשימת הנושאים לחיפוש ברשת. אולם המלחמה בעיראק, כך מסתבר, מצליחה להסב את דעת הגולשים לעניינים טיפה יותר רציניים.

גם מונחים אחרים הקשורים למלחמה כגון "פצצה אלקטרונית", "גז חרדל" וכיו"ב נחים להם במקום של כבוד ברשימת הערכים המחופשים ביותר.

וגם באנגליה מגלים הגולשים הבריטים עניין גדול עימות בעיראק. "המלחמה היא הערך המחופש ביותר כיום, והיא עוקפת אפילו את הפייבוריטים של כל השנה – סקס, בריטני ונסיעות", מסרה נדיה שופילד, דוברת Freeserve, ספקית האינטרנט הגדולה בבריטניה.

העימות בעיראק הוא למעשה המלחמה הגדולה הראשונה בה משתתפת ארה"ב מאז שהאינטרנט הפך לכלי מדיה עיקרי. בזמן המלחמה הקודמת בשנת 1991, האינטרנט היה עוד בחיתוליו ורשתות החדשות בכבלים היוו את מקור המידע העיקרי לרוב האנשים. מאז הפכה הרשת למקור חדשותי ולכלי תקשורת עיקרי, במיוחד לאחר אירועי ה-11 בספטמבר.

הביקורים באתרי החדשות עלו בצורה חדה מאז החלה המתקפה בעיראק, וחלק חשוב בשיח הציבורי, בעד ונגד המלחמה, מתרחש על גבי הרשת.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by