ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
חדשות 
לינקדין הולכת בכיוון של פייסבוק 
 
חדשות |
 
אלכס פולונסקי

הרשת החברתית העסקית הולכת בדרכן של הרשתות החברתיות פייסבוק ומייספייס, ומאפשרת למשתמשים להוסיף אפליקציות צד שלישי לפרופיל שלהם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אתמול (שלישי), בהפרש רב אחרי פייסבוק ומייספייס, הוסיפה הרשת החברתית LinkedIn את האפשרות להטמיע אפליקציות צד שלישי בתוך פרופילי המשתמש, על מנת להעשיר את חווית השימוש.

פלטפורמת האפליקציות של השירות נקראת InApps, ובשלב זה היא כוללת תשע אפליקציות בסיסיות, ביניהן היכולת לשלב בפרופיל מצגות מ-Google Presentation, רשימת קריאה המבוססת על אמאזון, הצגת קבצים שהועלו על ידי המשתמשים לאתר Box.net, והצגת פוסטים שהמשתמשים כתבו בבלוגים שלהם.
 
 
כשהוקמה, לרשת החברתית LinkdIn היתה מטרה אחת, והיא לעזור למשתמשיה למצוא עבודה – בראש ובראשונה, על ידי הצגת קורות החיים שלהם באתר, ולאחר מכן על ידי שיטוט בלוחות דרושים, או יצירת קשר עם קולגות לשעבר שאולי מכירים משרה שהתפנתה.

30 מיליון המשתמשים הרשומים באתר נהנו ממה שהוא מציע, אך בשלב מסוים ההרגשה היתה שהשירות הוא מינימליסטי מדי, ולמרות היותו רשת חברתית, גם אם מאוד מוכוונת מטרה, הפן החברתי לא מודגש מספיק.
 
בדומה למה שעשתה פייסבוק כששינתה לאחרונה את עיצוב האתר, כל משתמש יוכל להציג בעמוד הפרופיל שלו לא יותר מ-15 אפליקציות, במידה וירצה להשתמש במספר רב יותר, יוכל להציג אותן בעמוד נפרד. כמו כן, כל אפליקציה שמפתחים עצמאיים יעלו לשירות תעבור קודם כל בדיקה של צוות האתר בטרם תאושר, על מנת לוודא שהיא אכן רלוונטית למטרותיו.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by