ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
כאן קול קאזה מהאינטרנט, הרי החדשות 
 
 
מערכת חיים ברשת

תעשיית המוזיקה אולי אומרת שהיא נגד החלפת קבצים, אבל זה לא מונע ממנה להשתמש במידע שנצבר שם כדי לשפר את הכוונון של תחנות הרדיו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת Clear Channel Communications תתחיל להציע לתחנות רדיו מידע על פופולריות של שירים ברשתות שיתוף הקבצים (P2P), מדווח הוול סטריט ג'ורנאל. החברה תשתמש במידע שמספקת חברת BigChampagne, ותוסיף אותו לשירותי המחקר שהיא מציעה כבר עתה לתחנות.

לחברה מעל ל-1,000 לקוחות המקבלים ממנה מידע על פופולריות של שירים, כדי שיוכלו לעדכן את הפלייליסטים שלהם. החברה כשלעצמה מפעילה כמה תחנות רדיו גדולות.

השירות החדש הוא השימוש המסחרי הראשון של רשתות החלפת הקבצים, שתעשיית המוזיקה מתנגדת להן לכאורה בכל מאודה. "המידע הזה בעל ערך לתעשיית המוזיקה ותעשיית הרדיו", אמר קרייג ט. קיצ'ין מקליר צ'אנל. דומה שהפעם הנשכנות חסרת המעצורים של התאגידים האמריקנים נועצת שיניים ברגל של עצמה.

כי אכן, למידע הזורם ברשתות הללו יש ערך רב לחברות המוזיקה. סקר מדצמבר 2002 של חברת הסקרים Ipsos-Reid מצא כי 19 אחוזים מהאמריקנים בני ה-12 ומעלה העידו על עצמם כי הם מורידים שירים מרשתות אלה. יותר ממחצית המשיבים בגילאי 12-17 הודו כי הם נוהגים להוריד שירים.

השירות הנ"ל, כמו כל שירות מידע שמכבד את עצמו, יפלח את נתוניו באופן גיאוגרפי, וכן יבדוק את השינויים בהרכב הקבצים שמציעים אנשים בעלי טעם מוזיקלי שונה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by