ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
חדשות 
דו"ח הבלוגים השנתי 
 
חדשות |
 
אלכס פולונסקי

חלקו הראשון של דו"ח המצב השנתי של הבלוגוספירה פורסם. מסתמן: הרוב כותבים על חייהם האישיים - וגם מרוויחים על זה כסף

 
 
 
 
 
 
 
 
 
טכנורטי (Technorati), אינדקס הבלוגים הותיק, פרסם השבוע את הדו"ח שנתי בנוגע למצב הבלוגוספירה. בשש השנים האחרונות עוקב האינדקס אחר כ-133 מיליון בלוגים ברחבי העולם, כאשר לצורך הדו"ח נדגמו הבלוגים באקראיות.

בבדיקה שנערכה על מנת לבדוק את קצב העדכון, עלה כי ב-7.5 מיליון מהבלוגים פורסמו פוסטים חדשים בארבעית החדשים האחרונים, וב-1.5 מיליון עלו פוסטים במהלך השבוע האחרון.

בהקשר של רווחים מכתיבת בלוגים, הדו"ח מראה שבבלוג המציג פרסומות, מושקע סכום ממוצע של כ-1,800 דולר בשנה, אך מנגד, הרווחים בהתאם – 6,000 דולר בשנה במקרה של בלוג ברמת פופלריות בינונית, ומעל 75,000 דולר במקרים של בלוגים שיש להם יותר מ-100,000 מבקרים ייחודיים בחודש.
 
 
79% מהבלוגרים שהשתתפו במחקר העידו על עצמם שהם כותבים על חייהם האישיים ונושאים שמעניינים אותם. עם זאת, במקביל, חצי מכלל הבלוגרים כותבים גם על נושאים עסקיים, כאשר 12% מהם עושים זאת באופן רשמי, מטעם הגורם שמעסיק אותם, ואילו 46% עושים זאת באופן עצמאי ולא כעבודה פורמלית.

המחקר מציג גם את נתוני חברת Comscore, לפיהם הבלוגים זוכים ל-77.7 מיליון כניסות ייחודיות מגולשים בארצות הברית, נתוני כניסה כמעט כפולים מאלה של פייסבוק.

בהמשך, עתידה טכנורטי לפרסם חלקים נוספים מהדו"ח, שיכללו פרטים עלהאופן שבו כתיבת הבלוג נעשית, על מה נכתב בבלוגים, הרחבה על תחום הבלוגינג למטרות רווח, ומותגים שונים שביצעו דריסת רגל לבלוגוספירה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by