ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
חדשות 
ביל גייטס וג'רי סיינפלד כבר לא 
 
 הרומן נגמר. ביל גייטס וג`רי סיינפלד    צילום: מתוך הפרסומת    
חדשות |
 
אלכס פולונסקי

הקמפיין של מיקרוסופט נפרד מג'רי סיינפלד, ועובר לשלב הבא, בו יוחלף סיינפלד בשחקנית איווה לונגוריה והמוזיקאי פארל וויליאמס

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אחרי שמיקרוסופט ניסתה לשפר את תדמיתה ונתנה לביל גייטס ולג'רי סיינפלד ליצור ביניהם מערכת יחסים ולפטפט על שופינג, נעליים, החיים בפרברים, ועל כמה שהמחשוב משפר את החיים, הקמפיין - שעלותו משוערת בכ-300 מיליון דולר - נפרד מסיינפלד, שעל פי השמועות קיבל 10 מיליון דולר תמורת השתתפותו.

הפרסומת הראשונה, "חנות הנעליים", היתה באורך דקה וחצי ועלתה לאוויר לראשונה לפני שבועיים במהלך משחקי ליגת ה-NFL. הפרסומת השניה, "משפחה חדשה", ארכה יותר מארבע דקות, ופורסמה באתרים שונים ברשת, ביניהם YouTube, לפני כשבוע.
 
 
דובר מיקרוסופט, פרנק שאו, אמר כי הפסקת העבודה עם סיינפלד היתה מהלך מתכונן, ולא נעשה בגלל הביקורות השליליות כלפי הפרסומת. "כבר בהתחלה אמרנו שמדובר בקמפיין התחלתי שמטרתו למשוך תשומת לב", הוא אומר, "כעת אנחנו מוכנים להתחיל בשלב השני, כפי שתכננו".

סיינפלד עוזב את הקמפיין ומפנה את מקומו עבור כוכבים אחרים שישתתפו בשלב השני שלו, ביניהם המוזיקאי פארל וויליאמס, השחקנית איווה לונגוריה, וסופר הניו-אייג' דיפאק צ'ופרה.

הפעם, במקום סתם פטפוטים, הדגש בפרסומות יהיה להחזיר מלחמה לקמפיין "אני מק, אתה פיסי" ("I'm a Mac, I'm a PC"), כשהפיסי, שעתיד להיות מיוצג על ידי מיקרוסופט, יטען "אני פיסי, ופיתחו עליי סטיגמות".

בבלוג צוות הפיתוח של Windows Vista פורסם פוסט המתייחס המתייחס לכך שסיינפלד לא ימשיך בקמפיין בשלב זה, ומאשר את השמועות לפיהן השלב הבא יחל היום (חמישי).
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by