ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
סלולר 
זמן זה כסף 
 
  צילום: סיון פרג`, יח``צ    
סלולר |
 
אלכס פולונסקי

במיזם אינטראקטיבי חדש, סלקום תאפשר ללקוחותיה לצבור דקות זמן אוויר במתנה בתמורה לצפיה בפרסומות באתר החברה. בהמשך הפרויקט יתרחב גם לצפיה במכשירים עצמם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
החל מהיום (א'), תציע חברת סלקום ללקוחותיה דרך חדשנית להוזיל את חשבון הטלפון שלהם, כאשר תעניק להם דקות זמן אוויר בתמורה לכך שיצפו בפרסומות המפולחות לקהל ייעד רלוונטי.

הפרויקט, "זמן is money" מיועד ללקוחות פרטיים ברשת סלקום, ומאפשר להם לצפות בפרסומות באתר zmoney.co.il, ולאחר מכן לענות על שאלון ווידוא קצר שיוכיח שהם אכן צפו בפרסומת. אם ענו נכונה – מתווספות לחשבונם דקות זמן אוויר בתמורה לצפיה. במידה והתשובות היו שגויות, ביכולתם לנסות לענות שוב ולצפות בסרטון שנית על מנת "להפנים את המסר".

"מהמחקרים שערכנו, אנו רואים כי לציבור היום היום פוחתת הסבלנות למסרים הפרסומיים שהם סופגים", אמר עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום. עוד הוסיף כי "היכולת לקבל תשלום או פיצוי מגדילה את משך הזמן שכל לקוח מעביר מול המסר הפרסומי, מה שמגדיל את התמורה לצרכן – אם עד עכשיו הוא ראה פרסומות ללא תמורה, מעכשיו התמורה היא משמעותית ומובילה לחסכון בחשבון הטלפון החודשי".
 
 
 
אין זו הפעם הראשונה שסלקום בוחרת באפיקי פרסום אינטראקטיביים. במרץ 2007 השיקה פרסום על גבי משחקים לטלפון הסלולרי, דבר שלטענת החברה הגדיל במאות אחוזים את מספר ההורדות. חודשיים לאחר מכן, במאי, שילבה החברה באנרים פרסומיים בפורטל הסלולרי שלה, ובחודש נובמבר של אותה שנה איפשרה ללקוחות לבחור האם לשלם על צפיה בתכני וידאו, או לקבל אותם חינם בתמורה לצפיה בפרסומות.

בין החברות שבחרו לפרסם תחת הפרויקט החדש נמצאות נוקיה, סוני אריקסון, MTV ישראל, קוקה קולה, קסטרו, וחברות נוספות אשר ישלמו לסלקום 1.70 ש"ח רק לאחר שהפרסומת נצפתה והלקוח ענה על שאלות הקשורות אליה. באופן כזה, המפרסם משלם לסלקום רק על צפיות מוכחות. הפרויקט מאפשר לכל לקוח להרוויח עד 45 דקות זמן אוויר בחודש.

על פי סלקום, פעילות "זמן is money" תורחב בעתיד הקרוב גם לפלטפורמת ה-WAP בטלפונים הניידים ולאפליקציות נוספות שניתן לגשת אליהן באמצעות האינטרנט. לדברי החברה, הצפי הוא שמחזור הרווחים מהמיזם יעמוד על כ-15 מיליון ש"ח בשנה הראשונה, כשחלק מהרווחים מוזרם ללקוחות החברה בדמות דקות זמן אוויר. כמו כן, נמסר מסלקום כי בקמפיין ההשקה של המיזם הושקעו 7 מיליון ש"ח, והוא יקיף את כלל המדיות: טלוויזיה, אינטרנט, עיתונים, רדיו, ושלטי חוצות.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by