ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
יוטיוב 
מועדון ה-100 מיליון של יוטיוב 
 
 אבריל לוין. מואשמת בשימוש בחומרים וירטואליים אסורים    צילום: GettyImages    
יוטיוב |
 
אור הירשאוגה, TheMarker IT

במאמץ לזכות בכבוד להיות הסרטון הראשון שיחצה את קו 100 מיליון הצפיות, מעריצי הסרטונים השונים מפעילים שיטות לא כשרות. בין המתחרים: אבריל לוין ו"האבולוציה של הריקוד"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לאחר שהתבשרנו לפני כשבועיים על הצטרפותו של החבר ה-100 מיליון לפייסבוק, המספר העגול הגיע גם לגזרת אתרי שיתוף הווידיאו. הסרטון הנצפה ביותר ביוטיוב אי פעם הינו הקליפ לשירה של הזמרת הקנדית אבריל לווין Girlfriendאשר חצה לאחרונה את רף 100 מיליון הצפיות. למעשה, ההודעה על חציית הרף, הגיעה מעט באיחור, כשבפועל בסרטון רשומות כבר 110 מיליון כניסות.
 
 
המספרים המרשימים הושגו בסיועו של לא פחות מקמפיין אינטרנטי מלא שנועד לתת לזמרת את היתרון שיסייע לה לעקוף את הקליפ המתחרה Evolution of Dance: אתר המעריצים AvrilBandAids (שמכנים את עצמם "The Best Damn Avril Lavigne Fansite"), שלא בחל באמצעים על מנת לקדם את הקליפ, יצר קמפיין ויראלי המכיל קישורים לקליפ ביוטיוב, כמו גם עמוד באתר המעריצים אשר שהשתמש במניפולציה להקלקה אוטומטית שמעלה את הקליפ מחדש בכל 15 שניות (Autobot), להנאתם של המעריצים המושבעים. תרמית הקליקים אמנם התגלתה במהרה והרובוט נחסם על ידי יוטיוב לאחר 200 הקלקות, אך כפי שדווח באתר המעריצים, דווקא חשיפותיה של התרמית, כפי שאלו הוצגו בכלי התקשורת השונים, סייעו לקליפ להגיע אל המספר המיוחל, כשהן מזרימות צופים רדומים שטרם היו מודעים לנוכחותה של הפנינה העולה במדיה האינטרנטית.
 
"האבולוציה של הריקוד": 98 מיליון צפיות כשרות (צילומסך מתוך Youtube)
 "האבולוציה של הריקוד": 98 מיליון צפיות כשרות (צילומסך מתוך Youtube) 
 
בראיון שפורסם בבלוג Silicon Alley Insider טען מנהלה של הזמרת, טרי מקברייד, כי הוא צופה שמספרי הגולשים יתורגמו לבסוף גם לתשלומים מצד האתר יוטיוב שהתחייבה לשלם תמלוגים עבור שימוש בתוכן שלו זכויות יוצרים רשומות. לפי חישוביו של מקברייד צפויה לווין לקבל כ-2 מיליון דולר לכשהאתר אכן יבצע תשלומים, אך לסכום זה אין בינתיים כל סימוכין כאשר הערכות על מודל התשלומים העתידי של יוטיוב נעות מהערכות לתשלום של כ-0.8 סנט לכל צפייה ועד לסכום הנמוך פי 20.

בין שהתשלומים מיו-טיוב יגיעו ליעדם ובין שלא, יוצרי הקליפ יוכלו מעתה להתבשם בניחוח הסטטיסטיקות ההיסטוריות. העובדה הקטנה שתוכל לקלקל במשהו את הנאתם היא שהקליפ אינו הסרטון הראשון שתחתיו הופיע מספר הצופים 100 מיליון. המנצח האמיתי של המירוץ נפסל מסיבות טכניות: קליפ של הלהקה הברזילאית Cansey de Ser Sexy, לשיר Music is My Hot Hot Sex הגיע ל-112 מיליון צפיות מוקדם יותר השנה, אך נפסל והוסר מהאתר בשל חשד למניפולציה לא חוקית של המספרים. הלהקה הברזילאית, שמשמעות שמה "עייפים מלהיות כה סקסיים", אינה זרה לעולם הוירטואלי ולקמפיינים: חברת הלהקה Lovefoxxx, או לואיז'ה האניי מאטסושיטה בשמה האמיתי, ניהלה פוטולוג (בלוג תמונות) פופולרי בברזיל, ושירי הלהקה הופיעו בגרסה הדרום אמריקאית של משחק המחשב Sims2: Nightlife. השיר Music is My Hot Hot Sex אף זכה לככב בפרסומת הטלוויזיה העולמית של ה-iPod של אפל.
 
 
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by