ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
מיקרוסופט 
כשביל גייטס פגש את ג'רי סיינפלד 
 
 הלקוח הותיק ביל גייטס וידידו ג`רי    צילום: מתוך סרטון הפרסומת    
מיקרוסופט |
 
מחשבים נענע 10

מה עושים הקומיקאי הנודע ומייסד מיקרוסופט בחנות נעליים במחירים מוזלים? בואו לצפות בסרטון הראשון בקמפיין השנוי במחלוקת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בשבוע בו שחררה גוגל את מפלצת הכרום שעשויה להרוג את אינטרנט אקספלורר (או לפחות לגרום לו לדמם), השיקה מיקרוסופט את נסיונה השאפתני והיקר להסיט את תשומת הלב הציבורית מבעיותיה באמצעות קמפיין פרסומי בהשתתפות ג'רי סיינפלד.

שלשום עלה ליוטיוב הסרטון הראשון בקמפיין, בו תוכלו לצפות בסיינפלד וביל גייטס נפגשים בחנות נעליים למעוטי יכולת כלכלית ודנים באופן משעשע בשלל נושאים שאינם קשורים בשום צורה למוצרי החברה. מאז צפו בו כבר יותר מ-400 אלף איש.
 
 
השאלה "האם הדבר הזה אכן שווה 300 מליון דולר והאם הוא יעזור לתדמיתה של מיקרוסופט" מטרידה בלוגרים ופרשנים רבים. את טים קונילי מ-BetaNews הסרטון עצבן עד כדי כך, שהוא מיהר להעלות לרשת קטע וידאו ובו פרשנות על הסרטון.

מה אתם חושבים על הקמפיין? טקבקו והביעו את דעתכם (אגב, כבר הבנו שהעיצוב החדש מכוער, שהאתר לא תומך בפיירפוקס וש-nana10 סוגדים לשטן. בבקשה נסו להיות מקוריים). אפשר לראות את הסרטון גם כאן.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by