ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
 
קוטל הפופ-אפים התאגידי 
 
 המלחמה בפופ-אפים בעיצומה   
 
רויטרס

המלחמה על הפופ-אפ תופסת זווית מפתיעה, כאשר ספקית האינטרנט AOL מחליטה לערוק לצד השני ולסייע לגולשים לחסל את הפרסומות הטורדניות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ספקית האינטרנט הגדולה בארה"ב עומדת במהלך השבועיים הקרובים לאפשר ללקוחותיה את האפשרות לחסום את מרבית פרסומות הפופ-אפ המושפרצות עליהם מכל עבר. מדובר בהחלטה אליה הגיעו ראשי חטיבת האינטרנט בתאגיד AOL טיים וורנר, הנלחמת בנסיון נואש לבלום את בריחת המנויים משירותיה.

בחודשים האחרונים הכירה ההנהלה החדשה של AOL, בחלק מהצעדים השגויים שנעשו בשנים האחרונות (בידי ההנהלות הקודמות, כמובן), שחלק מהם היה מתן דגש גדול יותר לפרסום מאשר למנויים. הצוות החדש ממונה על יצירת שירותים חדשים על מנת לפצות על הצניחה בהוצאות הפרסום ובהתכווצות מנויי הדיאל-אפ של AOL.

הצוות החדש מנסה גם לשפר את השירות, כדי לתת למנויים סיבה להישאר, ונוקט בצעדים כגון המלחמה בספאם וצמצום פרסומות הפופ-אפ (התלונות העיקריות של גולשים נוגעות לשתי הסוגיות הללו).

לפי חברת Nielsen Net Ratings עלו בשנה החולפת לאינטרנט למעלה מ-28 מיליארד פרסומות פופ-אפ (כאלו הפותחות חלון חדש מעל החלון הקיים).

AOL מסרה הבוקר (ד') כי היא עומדת לשחרר אמצעים לוויסות כל פרסומות הפופ-אפ (כולל אלו המגיעות מתוך אתרים של תאגיד AOL טיים וורנר, כגון CNN ו-Time). הגישה לאמצעי בקרה אלו תתבצע ע"י לחיצה על כפתור בתחתית חלון הדפדפן (ללא צורך לנבור אי שם ב-Options).

אמצעי הבקרה שיופצו למנויי AOL המשתמשים בגרסה העדכנית של השירות, יהרגו את פרסומות הפופ-אפ המופיעים כשהגולשים נכנסים או עוזבים אתר מסוים, אך לא יחסמו את הפופ-אפים אותם ביקש הגולש לראות (טפסי הרשמה וכיו"ב). המנויים יכולים להדליק ולכבות את קוטל הפופ-אפים כאוות נפשם.

אם גם אתם נתקלתם בפופ-אפים שהרגיזו אתכם, נסו לפנות לספק האינטרנט שלכם, מי יודע, אולי זה יעזור.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by