ב-Online
 
 
 
 
 
 
 
בייג`ינג 2008 
יאהו ו-NBC ניצחו באולימפיאדה 
 
 מתוך טקס הנעילה של האולימפיאדה, אתמול בבייג`ינג    צילום: GettyImages    
בייג`ינג 2008 |
 
TheMarker

הביקוש לאתרי חדשות האולימפיאדה עלה על כל הציפיות: יותר מ-1.2 מיליארד דפים נצפים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בכיסוי אירועי הספורט של אולימפיאדת בייג'ין הסתמנו בבירור שני מנצחים: אתר האינטרנט של NBC, זכיינית שידורי האולימפיאדה בארה"ב, ומדור האולימפיאדה באתר האינטרנט של יאהו.

באתר האינטרנט שהקימה NBC, NBCOlympics.com, ניצפו יותר מ-1.2 מיליארד דפים ו-72 מיליון קטעי וידאו מתחילת האולימפיאדה עד יום שבת האחרון - יותר מפי שניים לעומת הכניסות לאתר האינטרנט של הרשת באולימפיאדת אתונה 2004 ומשחקי החורף בטורין ב-2006 במשותף. זאת, בזכות הגידול בגישה לאינטרנט בפס רחב.
 
 
אתר האינטרנט של יאהו שהוקדש למשחקים הציע שילוב של חדשות ומצגות מהאולימפיאדה והשיג מספר דומה של כניסות, לפי סוכנות המחקר נילסן.

"הביקוש שאנו רואים היה גבוה ברבה אפילו מהציפיות הפרועות ביותר שלנו", אמר ג'ימי פיטארו, ראש חטיבת ספורט ובידור ביאהו.

חברת המחקר אימרקטר מעריכה כי NBC הכניסה 5.75 מיליון דולר מפרסומות וידיאו, שיעור זעום בהשוואה לסכום הכולל שהרוויחה מהמשחקים - 1 מיליארד דולר.

הסטטיסטיקות שסיפקה NBC הראו הפרש ניכר בינה ובין יאהו. אך הנתונים של נילסן אונליין מראים כי יאהו משכה בממוצע 4.7 מיליון מבקרים ייחודיים ביום, בהשוואה ל-4.3 מבקרים ביום ב-NBC. האתר שהגיע למקום השלישי, מדור האוליפמיאדה של AOL, משך 1.3 מיליון מבקרים ביום.
 
 
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by